|
||||
|
||||
Me Rode Golf gti 8kleppertje
GOLF 2 GTI
het is een gti 8v fire and ice interieur g60 bumpers clifford klasse 2 alarm mooie sportvelgen (komen als ze eronder staan Ats'jes onder) bouwjaar 86 maar geheel nieuwe type golf2 gebouwd getinte ramen heldere wit/rode achterlichten erin Staat super Vett (ifranken) Heb me embleemloze grill heb ik al opgehaald van een forummer (VWunit)Thanks hij zit erin moet alleen de booskijker opnieuw erin zetten is al opnieuw gespoten of die verlaagd is weet ik niet nee origineel maar achter schokdemper verrot volgens mij Nieuwe Speakertjes achterin 600 watt JvC radio/cd Speler en verzekerd nogwel Gezocht!! maar ik zoek wel nog een kofferbak slot dus wie heeft er eentje?(ondervoorbehoud) schakelaar mistlampen?(ondervoorbehoud) tellerunit 8klepper Liefst met blauwe verlichting schokdempers+veren (ondervoorbehoud) power rohr gezocht 8v toekomst plannen: heldere smoke koplampen " " knipperlichten en smoke mistlampen en/of bbs'jes of fire and ice wielen | leren interieur en nog veel meer alleen nog oppoetsen met commandant dak en motorkap als dat niet Lukt laat ik het opnieuw Spuiten (en wie weet of de letters achter op geplakt zijn)?? Nieuwe Foto's blauw/witte xenon look lichten erin (me licht werkt weer Schakelaar Kapot) [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCFAvwSoYLkMES5rGfwSTANxCuYBNrt9RKuCDDMUj2OymtJl XPf996Wc6!51EYhp0LCA7Ols*BXQVjJOg1xvV7wc520nqNgptp Kt5oemak/MVC-638S.JPG[/img]JA moet nog gewassen worden :P dan begin ik aan de motor (hij rijdt wel netjes enzo dampt niet gebruikt geen olie of koelvloeistof maar dat het iets netter uit ziet me vw golf 2 gti De NIEUWE GOLF GTI 8V Ex GoLfJe 16V EDITION oNE me Eerste Golf 2 Gti wie kent deze rijdt in Maastricht Mijn Verkoop topic: http://www.vwforum.nl/ftopict-33724.html Last edited by Edition_one : 14-08-2005 at 00:50. |
|
||||
|
||||
hey,
wees welkom hier... het logo achterop dat zit geklemt met 3 klemmetjes dus als je hem eraf haalt heb je 3 gaatjes...
|
||||
|
||||
6.44.............in je bed geplast Johan?
|
|
||||
|
||||
De lak van de auto ziet er op sommige plekken nogal dof uit... en jou golf hangt ook achterover net als mijn golf. Volgens mij zijn je schokbrekers dan op... dat denk ik tenminste bij mij
|
||||
|
||||
ja lak is beetje dof op motoerkap en dak maar dat wordt gefixst of met commandand en anders opnieuw spuiten
ja die zijn versleten maar heb al nieuwe geregeld over 2weekjes krijg ik ze als het goed is |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft ook 600 Watt achterin liggen he :biggrin: |
|
||||
|
||||
haha die wegen niet zoveel zijn alleen maar hoedenplankspeakers :P:P:P
|
|
||||
|
||||
leuk ding
en over de motorkap.. gewoon ff naar een poetsbedrijf gaan, vragen of ze je kappie ff kunnen laten blingen... kost geen drol |
|
||||
|
||||
ja probeer het eerst zelf met een polijst machine
|
|
||||
|
||||
kee dan!
en die letters achterop? die zitten met plugjes vast |
|
||||
|
||||
ja weet het das wel shit
wou er chrome letters op maar dan moet ik plamuren schuren enzovoort |
|
||||
|
||||
tellerunit 8klepper heb ik liggen, pm maar voor intresse
|
||||
|
||||
hij moet het wel doen hé en alle lichtjes ook!
|
|
||||
|
||||
oeh...vloekt wel paars/roze met rood..
|
|
||||
|
||||
Quote: