|
||||
|
||||
powah
Het is wel zo gepast om even een voorstel topic te maken.
Ik ben Tom en dit is eigenlijk mijn eerste volkswagen ooit. Vaak gezegd dat ik nooit volkswagen zou rijden maar uiteindelijk toch eraan bezweken. Een goede vriend van me heeft altijd al volkswagen gereden(ook iemand hier op het forum golfjuhz_295000 of iets dergelijks heet hij hier). Met aanmoediging er ook nog eens bij om volkswagen te rijden kon ik het niet laten. Hier een foto die ik uit de advertentie gepik heb. Het is de mk1 van oldskool ivo hier op het forum. Misschien dat jullie de auto daarom bekend voor komt. Last edited by powah : 21-05-2012 at 14:23. |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Zo te zien weer een Limburger erbij? Leuke wagen! Met welke wielen heb je hem gekocht?
|
||||
|
||||
Welkom, nette golf.
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuk ding.
|
||||
|
||||
Quote:
Ghehe jup, weer een limburger. Ik heb hem gekocht met de stalen velgen. BBSjes waren mooi maar ik vind het te duur voor velgen op het moment. Eerst wat andere dingen aanpakken en dan pas naar de velgen kijken. |
|
|||
|
|||
Welkom hier!
Dat dakrek staat nu bij ons hier op de golf
|
||||
|
||||
Wat een hok...
En kijk nog eens naar mn forumnaam, lul
Last edited by golfje_295.000 : 02-06-2012 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Welkom, ziet er leuk uit
|
||||
|
||||
Thanks, ja op eerste blik wel. Kijk maar eens in me andere topic.
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=100439 |
|
||||
|
||||
Nieuwe auto vandaag aangeschaft
Golf mk4 1.8T GTI Mag nog wat lager, velgen mogen ook wel door wat mooiere vervangen worden maar verder zal er niet zo heel veel aan gebeuren. Wat kleine dingetjes aanpakken maar dat is het ook. |
|
||||
|
||||
Mooi ding murat, velgen weet ik een prima adres voor
|
||||
|
||||
wolla ik zweer
|
|
||||
|
||||
Na eindeloos gezeik te hebben gehad met het uitvallen van de auto zonder reden hebben we hem naar pkautosport gebracht voor de ECU te laten nakijken.
Wat bleek, auto was al eens op een zeer slechte manier gechip. Nieuwe software is er weer in gekomen en ik kon de auto na een paar uur weer ophalen. Loopt nu al veel beter, stuk rustiger en trekt veel beter door. Mocht het probleem nu definitief weg zijn dan komt er een chip op maat van pkautosport in @mk2-vrt thanks voor de tip, hele toffe vent |
|
||||
|
||||
Van de week maar eens proefrijden
|
||||
|
||||
Nieuwe velgen voor de golf 4 gehaald. Nu nog adapters scoren en dan gaan ze eronder. |
|
||||
|
||||
They see me rollin, they hatin....
Half jaar geleden al de golf 2 en nu de golf 4. |
|
|||
|
|||
Helaas komt het steeds vaker voor.
In mijn GTI hebben ze in totaal nu al 6 maal ingebroken op verschillende plaatsen en 2 maal was ik mijn gehele audio kwijt Gelukkig is ie all risk verzekerd |
|
||||
|
||||
is altijd klote dat ze met de poten van andermans spullen eens afblijven
|
|
||||
|
||||
Ja wel balen. Toestraks naar welcoll geweest. Krijg het schade bedrag uitgekeerd. Ben gelukkig allrisk verzekerd.
|
|
||||
|
||||
Ondertussen weer 2 auto's verder.
Paar maandjes met plezier rond gereden in mijn mk1. Deze is verkocht aan mijn schoonbroer. Mijn vervanger: Audi A6 Avant Pro Line uit 2004 a.k.a. 'Das Boot' Ik heb een setje audi S5 velgen op het oog die er nog onder gaan komen. Verder niks momenteel. Misschien over een tijdje een minimale vaste verlaging(3cm). |