|
|||
|
|||
veer remkrachtregelaar VAG 191612339
wie heeft deze veer nieuw voor mij. bij de apk heeft de keurmeester bij mijn wagen de verroeste veer tot afkeurpunt verheven.....
bij vw in nederland en belgië niet meer leverbaar. op diverse sites wel bekend maar ook niet leverbaar. Last edited by Adriaan Oud : 30-07-2014 at 10:14. Reason: aanvulling |
|
||||
|
||||
Quote:
Spring eens binnen bij de dealer? grote kans dat die er nog aan geraken, is hij direct origineel VAG en gaat hij weer jaren en jaren mee. Vrees dat dit iets is wat je niet zo makkelijk in reproductie te vinden is, maar ik kan fout zijn natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Ik heb bij die van mij met een staalborsteltol op de boormachine de veer geheel van roest ontdaan. Daarna kun je hem in een roeststopper zetten. Heb zelf hem in de blanke tectielgespoten. Heb nog nooit gezien dat ze zijn doorgerot. Denk dat je probleem zo wel is opgelost. Op marktplaats staan diverse mensen die golfjes 1 slopen en die in onderdelen verkopen. Een van hun heeft er vast wel eentje voor je liggen mocht dit ontroesten toch niet voldoende zijn. Met remleidingen is dit het zelfde. Ziet de APK keurmeester hier roest op zitten dan is het afkeur, terwijl het meestal gewoon om wat vliegroest gaat.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij past die van een T4 ook wel?
701612561a Adriaan Oud van de Hanomag/Mercedes Club trouwens?
|
|
||||
|
||||
golf 2 veer 191612339?
of van Seat Toledo heeff 2 types. -Seat Toledo 191612339 deze is nog leverbaar . -Seat Toledo 1H0612337 F >> 1L-TR000 000
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. Last edited by golfcabriolet : 02-08-2014 at 21:51. |