|
|||
|
|||
Knipperlicht in koplamp stuk, maar lampje niet.
Hallo,
zoals de titel al aangeeft, doet het knipperlicht in de koplamp het niet meer. In de spiegel en achterlicht doen het nog wel. Ik heb het lampje vervangen, maar dit mocht geen baat hebben. Het kan toeval zijn, maar op de terugweg van vakantie heb ik met zo'n 150 km/h een vogel geraakt, die tegen de koplamp is gekomen. Sindsdien doet ie het niet meer. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik denk zelf aan een stekkertje ofzo, maar zoveel zitten er ook niet, op het knipperlicht zelf zit geen stekker. Het gaat om een Polo 9n3 uit 2006. |
|
||||
|
||||
Als het goed is krijgt ie wel ergens z'n prik vandaan....
|
|
||||
|
||||
De knipperlicht zit vast met een grijs houdertje die je los kan draaien om zo het lampje te vervangen. Ook zit er een bruin/oranje stukje plastic waar het lampje inzit. Met daarin stukjes metaal waar het lampje zn stroom wegkrijgt. Wanneer het metaal er uit is werkt het knipperlicht niet.
Ff een nieuwe bij de dealer halen, is een paar tientjes. Hoop dat het een beetje duidelijk is
|
|||
|
|||
Quote:
Dus als ik het goed begrijp komt het bruin/oranje stukje en de stukjes metaal mee als ik het lampje eruit draai? Ik zal morgenvroeg eens kijken. Bedankt voor je reactie. |