|
||||
|
||||
Das Drag Day #3, Bitburg
Weekendje naar Bitburg geweest
Niet normaal wat een geweld daar over de baan rijd...om maar te zwijgen van alle auto's die op het terrein staan ! 1 ding weet ik zeker, volgend jaar weer !! Hier een kleine foto impressie, meer foto's op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
echt jammer dat ik daar niet was wat een vette auto's volgend jaar ben ik zeker ook van de party, ziet er erg goed uit
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
Michel meegedaan!!?? Wilde eerst zaterdag nog gaan, maar de weersvoorspellingen waren niet je van het... Had ik nu toch maar wel gewoon gegaan |
|
||||
|
||||
Was zeer zeker de moeite waard. Leuk dat er ook andere merken de eerste dag mee mochten doen. Jammer van de regen de tweede dag. Ik heb nog 130 foto's. Die zullen tzt wel in het foto album komen, eerst op vakantie
|
|
||||
|
||||
zaterdag was het weer echt super (ik zie er nu wel uit als een flink gare kreeft).
wat een verschil met zondag, toen leek het wel een moesson en was het vliegveld snel leeg. onderweg nog effe gestopt, is het daar op de parking toch redelijk druk met luchtgekoelden (team bugaroo en leon & co). ben nu bezig met mijn foto's (geef me nog 30 minuten) en vanavond nog wat leuke video's
Pim van Loon 1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl VW show dates & pics - www.vwshows.com Last edited by ploon : 15-08-2005 at 08:32. |
|
||||
|
||||
zo te zien was daar wel kwaliteit.super spul, zullen wel veel mensen doorrijden naar Spa.
btw ff off topic@ploon: op blz 69 van ultra-vw, van augustus, staat jouw bus gespot in de t1 line up van hessisch oldendorf. |
|
||||
|
||||
mooie kevers etc inderdaad nice leon! |
|
||||
|
||||
de foto's : http://www.vwshows.info/pics/?map=2005/dasdragday
@hajee. ik had hem zelf ook al gespot. sla de pagina eens om, je moet heel goed kijken maar daar sta ik zelf ook nog een keer op de foto (groepsfoto, achterste rij achter de handjes :-) )
|
||||
|
||||
Gave foto's, ziet er goed uit!!
gezellige, vriendelijke mensen en een lief sfeertje...
|
||||
|
||||
Quote:
jep! gespot! |
|
||||
|
||||
Quote:
Believe it or not : die rijdt in dit gebakkie .. Past maar net |
|
||||
|
||||
wat voor auto is dat dan?
|
|
||||
|
||||
Kijk : een naamplaatje op de achterklep
iig een 650 Rest mag je zelf lezen Bert |
|
||||
|
||||
Quote:
-50! |
|
||||
|
||||
is maar goed dat er suicide deur op zitten, anders kan hij er niet in en uit.
die wheelybar was langer dan de auto :-) nog een site met erg mooie foto's gevonden http://www.pixeleye-racing.com/phot...ragday2005.html
|
||||
|
||||
Quote:
idd mooie site met nog wat bekenden : |
|
||||
|
||||
Cool, wilde dit jaar ook gaan maar was door omstandigheden helaas verhinderd... Volgend jaar gaan we zeker weten en gaan we daarna gelijk door naar spa.
|
|
||||
|
||||
@ Leon en Pim: Coole foto's mensen!!!
Ben druk met miojne komen strax online!!!
|
||||
|
||||
Goed overzicht! Vette pics Leon!
|
||||
|
||||
Deze was ook goed!
Hij vloog zo ver omhoog dat bij het neerkomen zijn kap los klapte! Wat een power heef dit ding zeg... echt bizar!