|
||||
|
||||
Het RC Topic
Het RC Topic,
We zijn hier allemaal autogek en er is al een modelauto topic, ik heb nog een hobby: Radio Controlled Cars Wellicht zijn er meer met deze hobby Laatste jaren vind ik de hobby veel leuker geworden omdat er meerdere nieuwe merken op de markt zijn die ook zeer realistische bodies maken. Momenteel heb ik 2 chassis: Een Tamiya TG-10 Nitro 2,5cc HPI engine ThunderTiger racing exhaust 2-versnellingsbak Oliegedempte schokdempers etc. En m'n nieuwe aanwinst: Een 3Racing Sakura D3 CS Drift. Dit is een chassis speciaal ontworpen om te driften. Ik zal zo spoedig mogelijk foto's posten
|
|||
|
|||
Ben er niet heel fanatiek mee maar soms is het wel leuk voor een beetje ontspanning
Heb momenteel een Traxxas E-Maxx 4x4 electro met de dikke monster Mambo motor, dit in combi met 2x 6s lipo accu's betekent " are you nuds"!! Haha. Echt niet normaal dat ding maakt met 70 kmh nog wheelies in het zand! |
|
||||
|
||||
Sowieso dikke dingen!
Heb pas nog met een FG Marder gereden (1:5) dat ding ging ook superhard door een half omgeploegd veld
|
||||
|
||||
Om hier maar weer even leven in te blazen
Dit doe ik dus met mijn RC auto: https://www.youtube.com/watch?v=7PBMZHh2teM Dit is geen filmpje van mij die komt nog weleens. Hier wel wat foto's van m'n auto Stuurhoek Dit zijn ondertussen alweer wat oudere foto's. In de afgelopen tijd is er weer veel aan m'n auto gebeurt en nieuwe onderdelen op gekomen. Ik vind de techniek zo fascinerend in het klein Dit is trouwens RWD driften wat ik doe en niet het reguliere AWD driften wat het grootste deel van de RC drifters doet.