|
||||
|
||||
Wat voor werk doet iedereen hier?
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor werk iedereen doet hier
Aangezien het nogal een breed en afwisselend publiek is op dit forum. Ik zal dan maar aftrappen: Ik werk Bij RAS (Rheinland Air Service) www.ras.de dat is een duits bedrijf dat vliegtuigen in en verkoopt, onderhoud doet en Vliegtuigbrandstoffen verkoopt. Ik ben daar op een vliegveld net over de grens (Niederrhein, Weeze) www.airport-weeze.de De tweede man van de Vliegtuigbrandstoffen afdeling. Last edited by classicline : 20-12-2006 at 20:04. |
|
||||
|
||||
Werk bij Siemens VDO in Eindhoven, welbekend van onder andere instrumenten en sensoren voor automotive en marinetoepassingen
maar volgens mij is hier al een topic over... als ik me niet vergis |
|
||||
|
||||
Ik ben Prive chauffeur en daarnaast fulltime student
|
|
||||
|
||||
Ik werk bij Holland Graniet BV (www.hollandgraniet.nl), en ben daar verantwoordelijk voor al het logistieke gebeuren en alle papperassen wat daar bij hoort !!
Groeten, LRR Ps: Erwin G60 werkt hier dus ook (scheelt hem weer een post ).
|
||||
|
||||
Ik zit bij de marine als korporaal en heb diverse vaar tripjes gehad en tevens ook 2 uitzendingen (Bosnie 2003 en Afghanistan 2005)
|
||||
|
||||
Quote:
Voordat ik hier begon zat ik ook bij defensie, Niet bij de marine maar bij de Luchtmacht en zoals iedere militair tegenwoordig ook de nodige uitstapjes gehad: 2000 Bosnie 2003 irak en 2004 nog eens irak. En toen vond ik het mooi geweest en kreeg ik ook deze baan aangeboden.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is en blijft een klein wereldje. (p.s. ben trouwens ook nog in Irak geweest, thanks voor de reminder)
|
||||
|
||||
ik ben Autoschade hersteller bij Alacar autoschade in Delfgauw www.alacar.nl
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Fulltime student (eeuwige student eigenlijk) en ik werk partime bij een huisartsenpraktijk. Op inval basis bij de Volkswagen dealer in Oosterhout als magazijn bezorger en klantentaxi.
|
|
||||
|
||||
student, maar wordt wel een keer tijd om klaar te zijn
|
|||
|
|||
ik werk bij gemeente werken rotterdam
bij de afd onderhoud bruggen en tunnels als monteur gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg dat wel.... En als bijbaantje bij Snowworld....
|
||||
|
||||
Student milieukunde en parttime winkelmedewerker bij de Boerenbond hier in Oud Gastel (detailhandel).
|
||||
|
||||
Ik werk bij een ingenieursbureau, bij de afdeling civiele techniek / grond-, weg- en waterbouw.
Quote:
Als kwakzalver???
|
||||
|
||||
ik ben RVS lasser bij holvrieka nirota in sneek(soms aluminium)
ik bouw wagentanks die dan gekeurd worden door RDW,TUV of eigen keur. http://www.holvrieka-nirota.nl johan joure |
|
||||
|
||||
Fulltime student, zaterdag's bij de bandenboer (euromaster)
|
||||
|
||||
Automonteur bij de VW Dealert
|
|
||||
|
||||
was: verkeerskundige bij de gemeente Lelystad
nu: verkeerskundige in de gemeente Tytsjerksteradiel Jens Last edited by Zeend : 01-06-2007 at 08:38. |
|
|||
|
|||
ben storings/onderhouds monteur bij een vleeswaren fabriek in gouda