|
||||
|
||||
Deurbak met dubbele speakers mk. 3 Golf
Ik zag laatst in een VW magazine (volgens mij VW Scene Int.), een mk. III Golf met deurbakken met dubbele speakers.
Nou is mijn vraag is dit standaard (optie) of is hier iemand aan het knutselen geweest? Kon zo snel niet meer terug vinden, maar als ik het nog vinden zal ik foto posten.
|
||||
|
||||
Zal wel knutsel zijn, ori maar 1 speaker geleverd.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoewel het uiteraard mogelijk is, is het niet noodzakelijk "knutsel" werk... Er zijn door verschillende audiomerken deurbakken voor dubbele speakers aangeboden... zelfs in een redelijke OE-look Er zijn ook complete polyester deurpanelen voor dubbele speakers verkrijgbaar (dan vervang je dus het hele deurpaneel en niet enkel de deurbakkken) Jehnert heeft de bakken in het gamma, al zien die er niet OE uit De poly panelen en ook gewone dubbele bakken zijn verkrijgbaar bij TRC-tuning onder de naam concept Phoenix
***Proud member of VAG_Konzept*** ***Bags Are For Groceries !!!*** ***People hate mk3's, that's why we love them *** ...als Kind mal in die Ölwanne gefallen... Last edited by VAGKonzept : 10-07-2014 at 07:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de info