|
||||
|
||||
Versnellingsbak steun
Eeyz,
Wie kan mij vertellen of er nog verschillende sub-frames zijn voor de type 2 koets. Ik heb dus nu een 1800 8v subframe liggen. en wil daar de versnellingsbaksteun afslijpen om deze te plaatsen in mijn Jetta 1 G60. Wat ik wil weten is of er dus meerdere sub-frames zijn en/of dat er verschillende ophangingsrubbers voor zijn.
|
||||
|
||||
subfame voor een 1300 of een 1800 is gelijk
de voorste motor/baksteun is gedeeltelijk anders enige is een echtra lipje . vorm is het zelfde. Enige wat een g60 sub heeft is een dikkere stabilisator stang. Maar bedoel je die lange steun op de bak achteraan of wat. Dat zit gewoon gebout hoef je niet te slijpen Of bedoel je het rubber wat op het subframe zit? die zijn wel anders ook in de prijs. voor de hz nz 2g is ie 33.90 voor de gu rp rv pf pn rf pb abn me mf sb 1v ez rd pn rh jp ra is ie 47.12 en voor een g60 is ie 35.34 de steun die aan de radiatorkant zit op de voorste rubberen steun is 47 euro hoop dat je hier wat aan heb. EN nee ben nog niet zo ver met de achteras gr ben bert was het toch? |
|
||||
|
||||
Ik bedoel de ronde steun als in de auto zit aan de linkerkant. Of tewel de bak steun.
Deze zit bij mij vast op een ronde buis met bovenop 2 boutjes. (maak morgen nog wel even een foto) Hierin ligt een ronde motorsteun met een draadgat. Daarvan wil ik dus weten hoe groot die is. Maar theoretisch gezien heb ik alle steunen nodig aangezien ik de ophanging van een type 2 na wil gaan bouwen in de Jetta 1. Dit zijn een paar foto's van Vortex forums.