#1
|
|||
|
|||
Opgemaakte RM´s voor weinig
|
#2
|
|||
|
|||
nog steeds te duur
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#3
|
||||
|
||||
Paar jaar terug kosten rm's geen drol nu vragen ze voor een lelijke opknap set zonder naafkappen 600 euro
|
#4
|
|||
|
|||
heb ze ook best wat betaald, maar wil je wat dan betaal je wat.
Voor niets gaat de zon op
__________________
'70's Golf fährt man nicht, Golf spielt man |
#5
|
||||
|
||||
Voor 500,- een rollend setje RM's vind ik niet veel.
Heb wel eens meer voor minder betaald. Dat er nog banden onder moeten en dat er blijkt dat alle 4 de velgen krom zijn, er bij 1 een rand niet goed is afgekit etc etc, ben je alsnog 1600,- kwijt.
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp Ex: 4x Corrado G60/G60/G60/G60 5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6 1x Polo G40 1x Golf Mk.III GTI |
#6
|
||||
|
||||
Dat wil niet zeggen dat dat bij deze ook is. Opknapsetje van mij was 350, alles coaten kost 200, boutjes en klaar.
Deze is ook beschadigt, en moet dus opnieuw gecoat worden, en dus uit elkaar. Dus ook gewoon opknap. Gewoon nette prijs
__________________
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! |
#7
|
||||
|
||||
Vind het ook niet duur ga ze zelf maar eens opknappen kom je makkelijk op het dubbele uit.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
Dit setje is van mij. Het is een setje MET naafkappen. Enkel 1 rand is beschadigt door de coating heen, vandaar de prijs. Er zitten banden om heen die nog goed zijn voor zeker een seizoen of twee. De kit komt nergens naar buiten en geen enkele velg lekt. Of je het te veel vind, dat is natuurlijk voor een ieder zelf te bepalen. Ik denk dat als je 4 nieuwe randen koopt voor 90 euro per stuk.(gepolijst en al) En je steekt even een dagje in boutjes los draaien, randen er af en 4 nieuwe randen op deze prima in orde zwart gepoedercoate en ook nog rechte harten. Dan heb je voor nog geen 900 euro in totaal, een perfect setje bbs Rm's. Maar nogmaals, vind je het te duur.. ja dan moet je een ander setje zoeken XD |
#9
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#10
|
|||
|
|||
Ik heb 400 euro voor mijn setje betaald! Origineel Golf2 G60.
Compleet met naafdeksels , nieuwe banden, velgen zijn in erg goede staat nog alles is nog netjes zelfs de boutjes, enigste probleem is klein beetje minimale stoeprand schade aan 1 velg. En voor het mooie de velgranden polijsten. En dat was ook het maximale wat ik er aan uit wou geven.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 08-07-2014 at 20:19. |
#11
|
||||
|
||||
Tja, er zijn ook mensen die voor 200 een swallowtail op kunnen halen, da's toeval, da's steekproefsgewijs, da's geen reëel vergelijk.
|
#12
|
|||
|
|||
Soms is dat geluk , maar had er zeker geen hooftprijs voor willen betalen!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |
#13
|
||||
|
||||
de prijzen zijn dan misschien wel belachelijk voor de rm's maar dan vind ik dit in vergelijking reuze meevallen. de meeste setjes die nog opgeknapt moeten worden kosten al rond de 400-500 euro,
en ik bedoel maar dit setje kost je 500, als de banden nog goed zijn haal je ze uit elkaar wat sikaflex voor 25 euro, en 4 randen kan je bij iemand die veel velgen in elkaar zet misschien nog wel voor een 10tje per stuk halen want niemand wil die dingen hebben... laten polijsten voor 100 euro dan heb je voor zeg, 650 euro een net setje. als ik naar mijn eigen setje kijk zit ik daar al ruimschoots overheen, en dan is het nog niet eens af...
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#14
|
|||
|
|||
vind die prijs ook nog meevallen
dag van vandaag is alles te duur heb zo een setje bbs rs 16 inch inclusief adapters voor 1000, niemand wil ze. ja gratis wel en ruilen tegen andere rommel ah gwn bijhouden en niet van je prijs doen. ooit is er wel iemand
__________________
G60 is in my DNA |
#15
|
||||
|
||||
Prijzen zijn niet zo belachelijk maar tussen opmaken en opmaken zit nogal een verschil... Als we geheel coaten met opmaken verwarren?
Als je 4 nieuwe randen pakt, 4 nieuwe logo's, 4 harten en ringen laat coaten en dan een set nieuwe schroeven er in douwt heb je 't over heel ander geld. Doppen spuiten, monteren, richten enz enz... Ik vind 1250 voor een mooie compleet opgemaakte set niet duur, enkel 99 van de 100 sets is niet mooi opgemaakt.... Maar zo goedkoop mogelijk in elkaar gedouwd. Al die fake bbs waar 500+ voor betaald is, die zijn duur. |
#16
|
|||
|
|||
Nando je hebt helemaal gelijk! Heb verschillende sets bekeken en die zijn op een z'n goedkoop mogelijke manier in elkaar gezet om vervolgens proberen de hoofdprijs binnen te slepen! Wat ik wel weet er zijn een paar forumleden waar ik mijn evt BBS'en zou kunnen kopen omdat ik weet dat er met zorg aan gewerkt is! En ja dan betaal misschien 1250 of 1500 of meer maar dan weet je zeker ik heb een eerlijk set.
|
#17
|
||||
|
||||
Sorry maar 1500 plus voor een set RM's lijkt me een beetje veel
__________________
MK2 G60 1990 - Sold MK1 1.5 GLS 1975 - Current |
#18
|
||||
|
||||
Als je het mooi vindt en voor jezelf naar wens maakt boeit het allemaal niet, het is een hobby toch
4 mooie randen op gewenste maat 500 Mooie bouten 150 Setje nieuwe logo's 150 Coater 250 4 fatsoenlijke banden 250 Hopen dat je opmaaksetje van 350 recht is Er zit nogal een beetje verschil in interpretatie van een opgemaakte set... Last edited by EnVeeZee : 10-07-2014 at 22:04. |
#19
|
||||
|
||||
Precies en dan nog 60 euro om het fatsoenlijk lucht dicht te krijgen.
Geld gaat hard als een setje precies op maat en in de juiste kleur. Nu had ik alles verspreid over een jaar dan is het nog wel te doen
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |