|
|||
|
|||
Golf 3 VR6 Turbo, waarde?
Hallo, wat is een mk3 vr6 uit 1992,4 deurs, volledig nieuw gespoten in Surf green , Porsche wielen, smetteloos lederen interieur ,volledige wiechers rolkooi.
auto is in nieuwstaat Kinetic stage 1 turbokit met FMIC setup, 0.4 bar - 280pk JD afgesteld motor is gereviseerd en na revisie niet meer dan 3300 km gereden auto is smetteloos... Wat brengt zoiets tegenwoordig nog op? een beetje reele marktwaarde?
|
||||
|
||||
Foto's ?
|
|
||||
|
||||
Op papier schat ik tussen de 6-7000,-, marktwaarde echter zo'n 4000,- maar dat is mijn inschatting. Iedereen zal zoiets willen maar niet het geld ervoor over hebben, gaat sneller naar een Golf 1 of een G60 oid.
|
|||
|
|||
Zolang de bodem in goede toestand is(en dus geen rotte plekken of kromme krik-punten) en het spuitwerk is goed gebeurd(liefst vertind ipv plamuren) dan zou ik de gok nog wel willen nemen voor 5000-6000, anders denk ik niet dat je je eraan moet wagen..
Als je zo'n auto bouwt, en dan verkoopt hem dan, moet je toch ff nadenken wat de preciese reden is van verkoop, en dat meenemen in de koop. Zowiezo natuurlijk HEEL goed nalopen, zowel carrosserie(magneetje mee...) als motorisch(liefst met endoscoop in de cilinders kijken) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja die kende ik al, staat al tijden te koop met biedingen net onder de vraagprijs.. maarja marktplaats heh.. bieden als gekken maar als er gekomen moet worden dan zijn ze niet thuis
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de auto van een klant op mijn werk. Gaat af als een raket, net ding! Achterklep en front weer origineel maken en je hebt een dikke wolf in schaapskleren