|
|||
|
|||
Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG (12/2008)
Dag allen,
Ik verkoop mijn wagen. Het betreft een Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG (sequentiële 6-traps automaat, 140 PK; 103kW) van december 2008 (Dus met het vernieuwde instrumentenpaneel). De wagen heeft momenteel ±103.000 kilometers op de teller, waarvan het merendeel autostrade. Hij wordt nog gebruikt tot moment van verkoop, dus het aantal kilometers kan nog licht stijgen. Een heerlijk vlotte wagen met een zee van ruimte, zowel vooraan als op de achterbank en met een aanzienlijke kofferruimte. Ook motorisch een plezier om mee te rijden; de DSG versnellingsbak met dubbele koppeling zorgt voor naadloze versnellingswissels. Steeds keurig op onderhoud geweest. Wagen wordt gekeurd voor verkoop en afgeleverd met Car-pass en tweedehandskeuring op 33 punten. Ongeval en schadevrij. Bekijken en proefrit is mogelijk na afspraak. Regio GENT. Interesse? Stuur een bericht via de contactknop of op orennas (at) gmail (punt) com! Wie mij via dit forum contacteert kan rekenen op de bodemprijs: 10.000 Euro en direct mee te nemen! OPTIES COMFORTLINE Comfortzetels, elektronisch verstelbaar voor de bestuurder (Hoogte, kanteling, lendenondersteuning) Cruise control Autohold functie (voorkomt beweging bij stilstand, zowel op vlakke weg als op hellingen) Elektronische automatische handrem (bij losmaken van veiligheidsgordel in stilstand) Mistlichten vooraan Dual-zone elektrische airco Bekerhouders Armsteun vooraan Multifunctioneel lederen stuur, in hoogte en diepte verstelbaar Centrale armsteun achteraan; 12V stekker Zonwerende, getinte ruiten Lichtsensor Regensensor Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels Elektrische hoogte verstelling van lichten Metaalkleur “United Grey” Elektrische ruiten voor- en achteraan ABS, ESP, TC Boordcomputer Radio-CD-MP3 met AUX 6 luidsprekers Parkeersensoren voor- en achteraan Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel Neerklapbare achterbank 1/3 en 2/3 Chroom vensteromlijsting en chroom afwerking in het interieur Centrale vergrendeling met afstandsbediening (2 stuks) Paraplucompartiment in het bestuurdersportier |