|
|||
|
|||
problemen brandstofpomp
Hallo
Betreft hier een golf 3 1400 monopoint Vorige week hield mijn brandstofpomp het voor bekeken. Deze heb ik vervangen door een exemplaar uit een afbraak wagen,omdat een nieuwe niet direct in voorraad was bij een auto-onderdelen zaak. Komt wel uit eenmet wagen met weinig kilometers. Deze had wel al lang stilgestaan.(2jaar) Start goed en rijdt goed maar durft zo nu en dan eens stilvallen nu.Enkele seconden contact af en weer starten en gaan; Wel nogal lustig en gevaarlijk op de autosnelweg. Is het mogelijk dat deze pomp schde ondervonden heeft door te lang stil te staan? Daarvoor was de wagen perfect, deftig onderhouden, boegies en kabels enzovoort ok, evenals filters. ook werd relais 67 vervangen. Als dat zo is kunnen deze pompen een lange periode van stilstand niet goed verdragen. Iemand zelfde ervaring? Nu ja een nieuwe is onderweg en die gaat er toch in, dus houdt jullie op de hoogte mvg |
|
||||
|
||||
Als de pompen lang droog hebben gestaan, dus in een lege tank. Dan zou het weleens kunnen dat ze niet helemaal fris meer zijn.
Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met brandstofpompen, dus durf er niet teveel over te zeggen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik daaroor eigenlijk ook nooit! de golf waar ik, niet zo veel mee rijd, had daarvoor ook lang stilgestaan en ook andere pomp moeten steken ( wel geen nieuwe toen) kan ms ook daar aan gelegen zijn dat dingen na 20 jaar dienst het wel eens laten afweten.... eens nieuwe erin zien we wel. Heb iemand gesproken die lang in bmw gedaan heeft en die hadden dat ook vaak dat na lang stilstaan pomp defect ging, na het weer in inroulatie nemenn. met zelfde symptomen als uitvallen en na enkele seconden contact af te leggen opnieuw starten. Of soms helemaal niets meer willen doen. |