![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Wie oh wie kan me helpen Gisteren ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn golf 4 2.0 te heet werd, nl 110 graden. Op onderzoek uitgegaan en het volgende gecontroleerd: Drie zekeringen op de box op de akku--> OK Geprobeerd de draden in de stekker te verbinden om zo te kijken of de koelvin defect was. ---> geen resultaat omdat ik gestopt ben omdat ik niet precies weet welke draden met elkaar te verbinden? Verder info: Golf heeft climatronic en is derhalve dan ook voorzien van 2 koel ventilatoren. Welke van deze ventilatoren zorgt voor de radiator dus motorkoeling? Verder hoor ik graag alle tip en trucks over dit probleem. O ja de golf is van 2003 ik wacht met smart op jullie antwoorden Last edited by Kiapr : 21-05-2014 at 15:14. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Beide fans draaien voor airco en motorkoeling op verschillende snelheden. Als het goed is zit er voor de fans een schakelaar in de radiateur. Houd er rekening mee dat als de motor zo warm wordt en de fans niet gaan draaien je ook een kapotte waterpomp kan hebben, de as draait dan los in de schoepen...
Verder zijn dat soort temperaturen niet leuk voor je koppakking, hoewel de 2.0's als erg taai bekend staan...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|