|
|||
|
|||
Bright Blue mk2 1.3 Porsche,schroefset
Te koop mijn mk2 hobby project, moet weg vanwege dat ik mijn sleutelplekje thuis op moet geven omdat er meer vee in de schuur komt.
1991 Bright Blue 1.3 injectie kmstand zon 181.000 APK tot november 2014 , maar fiets hij makkelijk door heen. Splinternieuwe TA Technix schroefset (28km mee gereden) Orginele Gti grille met rode bies en frisse hellas Gti achterlichten Standaard interieur, eigenlijk smetteloos , mist alleen een hoedeplank 17" Porsche Twisters hoogglans zwart gepoedercoat 7 & 9j met zeer goede Falken bandjes H&R steekadapters 4x100 /5x130 Sentinel alarm met kofferbakpopper en 2 x a.b Technisch super auto, lak in zeer goede staat, zitten 7 restyle deukjes op/aan en kleine schade bij de bestuurdersdeur. Bodem etc is keihard! ook op de bekende plekken nergens roest! bodem getectyleerd Auto staat in Leek (Groningen) bij interesse graag een pmtje Meer fotos op aanvraag,auto kan ook weg op zwarte ronal velgjes met 5/6mm profielbandjes Zal morgen zws nog wat maken van het interieur etc 1500 euro is de vraagprijs VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT!!!!
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 20-05-2014 at 17:57. |