|
|||
|
|||
Golf 4 antenne dol
Beste mensen,
dit is mijn eerste post hier dus mocht het in het verkeerde subforum staan, verbeter me even Ik heb een nieuwe antenne voor m'n golf 4 gekocht. Alleen de spriet, geen voet. Die kocht ik omdat ik de antenne niet meer los kon krijgen voor bijvoorbeeld een wasstraat. Nu begrijp ik waarom, volgens mij is het schroefdraad dol. Ik krijg 'm met geen mogelijkheid los, ook niet met een tang. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Gaat om een golf 4 variant uit 2005. Thanks! |
|
||||
|
||||
Ook een nieuwe voet halen?
|
|
|||
|
|||
Ja da's nogal een boel werk aangezien je redelijk wat panelen binnen moet loshalen om er bij te kunnen.. Heeft dus niet de voorkeur
|
|
||||
|
||||
Draait hij wel rond of zit hij muurvast?Anders een griptang erop knijpen.En even goed inspuiten met wd40.
|
|||
|
|||
Zit er niet zo'n omklap voet op? Bij sommige seat modellen kun je de antenne iets losdraaien en dan naar achter weg klappen. Lijkt dan net of de draad dol is. Kan dat ze die van jouw eens vervangen hebben voor zo'n exemplaar.
|
|
||||
|
||||
Bij een variant heb je er binnen 15 min een andere antenne op
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |