|
|||
|
|||
hoe kan ik mijn profiel verwijderen
vraagje...??????
hoe kan ik mijn profiel verwijderen want ik ben hier tog niet vaak ik wil me uitschrijven wie weet dat.......?¿?¿?¿?¿??? |
|
||||
|
||||
je kan ook gewoon niets meer zeggen
is verwijderen noodzakelijk? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zind t wel netjes dat hij z'n profiel wil verwijderen, als hij er toch geen gebruik van maakt Hoe het moet zou ik absoluut niet weten, zelf nooit aan gedacht namelijk :p |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zeg wat wanneer ik wil en ja verwijderen is noodzakelijk wil hier niet meer ingeschreven staan.. problemen...?????? |
|
||||
|
||||
volgens mij kun je jezelf gewoon deleten...
brb --8<------------------------------------------------------------ back... in de war denk ik... Maareh, dan stuur je gewoon iemand van de mod's of admins een pb-tje toch... Gert of Marcski bijv(volgens mij gaat 1 van deze 2 er zowieso over.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 10-08-2005 at 10:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
René bedoeld het niet kwaad of zo hoor. Gewoon normaal reageren is heel gewoon hier. Maar denk dat je straks wel een antwoord krijgt van een moderator hoe je je zelf kunt verwijderen. (figuurlijk natuurlijk)
|
||||
|
||||
ps. als het een statement is, dan moet je het wel ff toelichten...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ik doe ook nooit iets goed!!
thanks steven, ik bedoelde `t idd niet kwaad |
|
|||
|
|||
Quote:
:biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
lol! |
|
||||
|
||||
Suur een van ons even een PBtje en wij zorgen ervoor dat het geregeld wordt, kan naar mij/ marcski/ gert maakt niet uit
|
||||
|
||||
weer een tevreden klant!
|
|
||||
|
||||
Quote:
in dat geval ben ik ook benieuwd