|
|||
|
|||
Golf 2 1.8 16V GTI
Kan toch niet waar zijn dit, die geeft hem gewoon weg voor die prijs
Wat een mooie bak ! of die heeft dringend het geld nodig of er klopt iets niet kijk ook eens naar zijn andere advertenties steeds dezelfde prijs ? http://www.speurders.nl/overzicht/g...tion=&order_by= |
|
||||
|
||||
ik mis het mooie bak verhaal, maar er zitten wel leuke onderdelen op.
|
||||
|
||||
Dikke 3310 aan het dash!
|
||||
|
||||
Andere bumpers, andere achterklep, tellerbak en wat leuke velgen. Eventueel nog de verlichting naar origineel brengen en de grill en dan kun je gaan met die banaan als er verder niks aan de hand is.
edit: uitlaat er ff onderuit halen lijkt me ook een goed plan. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahah dat dacht ik ook! die pedalenset ook
|
|||
|
|||
Quote:
Die vind ik nog meevallen aangezien golf 3 altijd al voor lagere prijzen gaat, maar deze wordt inmiddels toch wel zeldzaam en hij ziet er strak uit. Heb het geld niet anders had ik hem gehaald als 2e golfje Misha Had die Nokia niet eens gezien maar wel oldschool |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je vandaag de dag nog met een 3310 belt dan zal je vast geld nodig hebben
|
||||
|
||||
een pl is sowieso wel minder gewild als een kr.. ik zou er in ieder geval niet blij van worden om heel de dag met een mega microfoon voor m'n neus rond te rijden
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Haha, ten-four !!
|
|
||||
|
||||
Ken de eigenaar redelijk goed heeft ook een jetta te koop van 2007 uit me hoofd, hij is gewoon alles aan het opruimen en wil één nieuwe auto terug kopen aangezien hij toch niet meer in de mk2 gaat rijden als je nog een sleurhut nodig hebt die heeft ie namelijk ook te koop staan 😁
|
||||
|
||||
Quote:
hahahah ik zie hem nu pas! geweldig...
|
||||
|
||||
Leuk voor een mogelijke liefhebber misschien, maar mij is ie in ieder geval 1200 euro te duur :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Miss dat een PL niet zo gewild is, maar dat interieur met 4 kopsteunen denk ik wel..... Tis dat ik de ruimte nu niet heb
|
|||
|
|||
Ik heb een KR en dat scheelt maar 10 pk met een PL dus niet echt een reden om ongewild te zijn denk ik.
|
|
|||
|
|||
achterste kopsteunen zijn niet dezelfde als voorste
mvg
|
|||
|
|||
Hallo, auto komt uit 1990 en de telefoon dus ook!
Misschien gewoon voor de lol er ingezet! (Mag ik hopen!)
|
||||
|
||||
Quote:
Niet ongewild, maar minder gewild. Wil graag een originele KR, maar een PL trekt mij toch echt minder.. |