|
||||
|
||||
golf 1 cabrio boekjes e.d.
Ik ben eigenlijk op zoek naar verschillende boekjes voor de golf 1 cabrio, misschien dat iemand mij verder kan helpen waar dat het verkrijgbaar is, of misschien eventueel zelf nog iets heeft liggen.
ik ben op zoek naar: - Instructieboekje golf 1 cabrio 1983-1986 - onderhouds boekje (zijn deze nog nieuw verkrijgbaar? dus waar je nog gewoon alles in kunt vullen?) - en misschien boekjes die er wel bij horen, maar waarvan ik niet weet dat die er ook bij zaten toen je ze nieuw kocht. zijn er toevallig ook elektro-technische schema's voor de 1'er cabrio? heb al gezocht naar vraagbaak boekjes maar deze waren uitverkocht en alleen maar verkrijgbaar voor de normale golf 1. weet niet of dit hetzelfde is.. alsvast bedankt!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ik heb volgens mij alles nog wel liggen, zal morgen eens kijken.
|
|
||||
|
||||
Thanks! Hoor het wel van je als je nog wat hebt!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |