![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een complete lijstenset van een 2-deurs Golf GTi met dikke bumpers. Hierbij gaat het om de volgende onderdelen:
- 4 wielranden, - 2 dorpelranden, - Dunne deurstrips. Als je een nette set met een nette prijs voor me hebt liggen (niet te ver van Den Haag), dan hoor ik het graag !! Groeten, Rick. |
|
||||
|
||||
![]() :o
|
|
||||
|
||||
![]() EN iemand die een gare setheeft kan mij mailen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel een set liggen, kom van een 16v af. de bevestigingen van de dorpellijsten zijn er bijna allemaal af, verder zijn ze goed. tis wel voor een 4 deurs
|
||||
|
||||
![]() Sorry daar kan ik dan weinig mee ... Die dorpels zijn zoals je zegt gaar, en de deurstrips kan ik niet gebruiken (ik heb een 2-deurs), dus dan blijven alleen de wielranden over.
Dan zoek ik lever een complete set. Maar toch bedankt! Iemand die mij kan helpen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb hier nog wel een setje te liggen '
mist alleen 1 spatbordrand voor de rest compleet
|
||||
|
||||
![]() Hmmm ... en waar ligt het, in welke staat en wat zou het moeten kosten ??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het is nog in een goeie staat en het ligt in friesland om precies te zijn in hallum en 65 euro ben je koopman
|
||||
|
||||
![]() Whehe ... nou dan gaat het helaas niet door. Ik kom uit de omgeving van Den Haag, dus 'ff' naar Friesland zit er niet voor me in. Sorry.
|
|
|||
|
|||
![]() zo ver is het nou ook weer niet
is niet het einde van de wereld
|
||||
|
||||
![]() Nou ... dan kom je het ff brengen
![]() Ik zoek liever nog even verder voor iets dichter in de buurt, toch bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Iemand anders nog iets moois in de aanbieding? Of zien liggen op de sloop hier in de omgeving?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje :biggrin:
|