#1
|
||||
|
||||
Jammer dat ie RHD is...
__________________
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
#2
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit zeg
|
#3
|
|||
|
|||
denk maar niet dat deze goedkoop weggaat.
ik denk nog dat je schrik.
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |
#4
|
||||
|
||||
zal wel boven de 10 rooitjes komen
|
#5
|
||||
|
||||
RHD of niet, zou m toch maar al te graag willen hebben.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#6
|
||||
|
||||
valt wel mee te rijden hier..maar is wel gevaarlijk met inhalen op de snelweg..
prijs kan meevallen uiteindelijk daarzo..misschien ook niet, ligt er maar net aan wat het is maat van me heeft laatst een e36 M3 gekocht in Leeds puur voor de aandrijflijn voor geld waar je hier een 325 voor koopt.. maar een mooie Golf2 brengt daar best wel wat op.. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Op vwzone.pl zie je ook redelijk veel gasten met dikke motoren in hun auto. Vaak komen die motoren uit Engelse auto's. Denk ook doordat er bijna geen export markt is voor die auto's, de prijs aantrekkelijk is.
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline |
#8
|
||||
|
||||
snap ik ook niks van..we hebben er nog een week mee gereden op groene platen..was eigenlijk zonde om het ding te slopen...is en blijft een ///M..
climatecontrol erin die steenkoud werd ,volleer erin .///Mparallel eronder met Bridgestones en een goed lopend niet tikkend ratelend s50 blok..(250@6800tpm..met standaard diff) affijn niet voor topicvervuiling..maar dat is best zonde van the wheel on the wrong side soms zit mooi spul tussen |
#9
|
|||
|
|||
En aanpassen naar LHD dan? Onderdelen in overvloed toch, of is dat te simpel gedacht?
|