|
||||
|
||||
golf gti edition 1996 83.000km
http://link.marktplaats.nl/m781046267
cool ding!
|
|||
|
|||
Nette kar, veel geld!
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie opsomming
|
||||
|
||||
En dan al een gat in de wang van de bestuurdersstoel
|
|||
|
|||
staat al heel lang, prijs zeg ik niks over.
stoel vind ik zeer vaag, al hoewel een riem of misschien een jas met iets metaals een hoop schade aan richten.
|
||||
|
||||
die stof is zo kapot hoor...
had de Edition van mijn ouwelui ook al bij die kilometerstand..als je dagelijks veel in en uitstapt heb je na een paar jaar een dunne plek en rafels...was bij een Golf 1 GTI ook die 'Recaro' bekleding stelt niks voor.. |
|
|||
|
|||
Stof blijft lang goed v Recaros, heb een Mk3 Edition gehad en verkocht met 230.000 op de klok. Interieur was als nieuw. Maar als mensen met de dikke reet steeds langs de wang schuren bij in en uitstappen slijt de boel wel ja.
|
||||
|
||||
Quote:
daarom..er zal veel korte stukjes mee gereden zijn..veel in en uitstappen etc..ik heb ook het idee dat wanneer je de stoelen regelmatig reinigt met zo'n Shamporel of Karcherding dat ze eerder slijten en sneller vuil worden .. al maakt dat tegenwoordig niet zoveel uit mocht het kapot gaan, je kunt tegenwoordig wel ergens de stof kopen ...dat was wel eens anders... |