|
|||
|
|||
Past er een polo 6n bak op een golf 1 1100cc
Zoals de titel eigenlijk al zegt;
Wil ik graag mijn mk1 1100 cc graag voorzien van een 5bak maar nu heb ik mijn laten vertellen dat er ook een polo 6n bak achterpast. Is dat ook zo graag hoor ik van jullie mochten jullie andere optie hebben staat ik dar natuurlijk ook voor open. Groetjes timo |
|
|||
|
|||
Polo 86c 5 bak past waarschijnlijk wel. 6n bak zal lastiger pas te maken zijn.
|
|||
|
|||
de bak zal passen. maar je moet wel een andere baksteun maken. Je zou eens in m'n topic kunnen kijken. Ik heb t zelfde gedaan. Ondertussen is de motor veranderd, maar het idee blijft hetzelfde.
|
|||
|
|||
Bak past prima zolang het een 085 bak is met de startmotor aansluiting aan de achterkant van het blok
(6n kan geloof ik ook anders zijn) Alleen er is in principe alleen een versnellingsbak steun voor een golf 1 met 4 bak dus die moet je zelf maken of laten maken door iemand die handig is (Misschien handig als je een bak steun van Polo 86c kan aanpassen icm golf 1 bak steun maar dat weet ik verder niet) |
|
||||
|
||||
Waarom staat dit topic in het projecten gedeelte??
|
||||
|
||||
baksteun kan ik evt voor je maken
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 17-04-2014 at 10:38. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dit het ontwerp 2.0 geworden? iets praktischer uit te voeren? Ziet er in ieder geval nog net zo kunstig uit!
|
|||
|
|||
Damm nice
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jup, en heb er binnenkort een aantal op voorraad |