#1
|
|||
|
|||
niet rokers auto
Als dat t enige is wat je, naast een niet bestaande type aanduiding, over zo'n auto kan vertellen.....
http://www.autoscout24.nl/Details.a...8334396&asrc=st |
#2
|
|||
|
|||
Wel een uniek kleur.
Al die tuning rommel eraf en zou al veel beter zijn: bumpers, wolfsburg prullen, velgen,... |
#3
|
|||
|
|||
Helemaal mijn idee. Dit zou dan wel weer eens een Pirelli (Plus GTI) kunnen zijn. Leren stuur is i.e.g. aanwezig.
|
#4
|
|||
|
|||
Bumpers zijn van een golf cabrio, niet echt tuning spul. Even plat gooien en een paar andere wielen en klaar ben je.
|
#5
|
||||
|
||||
Leuke basis. Hoogst waarschijnlijk een W64 Pirelli. Kleur, stuurtje en de kap in de middenconsole i.p.v. drie losse blindkapjes. Klopt allemaal met de Pirelli's.
|
#6
|
||||
|
||||
is een hollandse GTI (geweest)..was iets van een KJ of KL nummer ...is een ex GTI club auto..
is in de jaren 90 zo 'omgebouwd' met cabrio spullen..deden er wel meer toen is weer wel origineel te maken ..quartet setje raak je ook wel weer kwijt..eventueel ruilen tegen een setje Pirelli wielen ofiets |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt mij inderdaad een goede basis, de documentatie is er ,hopelijk heeft ie ooit niet onder de vangrail gezeten ..dan zou het laswerk en spuiten ,moter aanpakken of iets anders erin (g60-2E?)etc best te doen zijn.. vooral als je het goedkoop kan...sjit das waar ook ..dat kan ik zelf ... proberen mee te nemen voor rond de 2 rooien ,als dat eventueel toelaat.. |
#9
|
||||
|
||||
Die prijs is - in verhouding - niks. Een super basis, eerlijke vrijwel onaangeroerde wagen, zelfs de boekjes er nog bij. Dat zie je toch niet vaak meer. Wat je ermee doet is natuurlijk mening, maar ik zou het toch zonde vinden om uit zo'n originele Pirelli het originele blok te trekken...
|
#10
|
|||
|
|||
Misschien maar dan ging ik achter deze
http://www.leboncoin.fr/voitures/646394036.htm?ca=12_s Is wel een 5-deurs, maar waar vind je ze nog aan die prijs. Moest ie niet helemaal onderaan in frankrijk zijn, ik was hem al gaan halen. Helaas te ver om snel op te reageren. |
#11
|
||||
|
||||
Zeker ene mooie ook, maar wel compleet iets anders zo'n vierdeurs. Ik vind dat top, maar er zijn er veel die er niet van willen weten.
|
#12
|
||||
|
||||
is zeker een nl auto geweest , heeft hier in de buurt gereden. staat nu net bij ons over de grens zo'n 5 km in belgie.
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
ja ,mischien wel... maar als je er iets nieuwers inlegt zonder de kas kapot te zagen o.i.d kun je er eventueel later gewoon weer de originele DX terug in douwen.. gewoon bewaren in de schuur.. ik zou er geen moeite mee hebben als hij er verder redelijk standaard uitziet met alle Pirelli kenmerken ,maar dan wel echt goed remt,stuurt ,veert en altijd goed rijd en altijd start en toch zeker goed van zijn plek gaat op zijn tijd wanneer het nodig is heeft een tijd geleden een Heliosblaue in de VW scene gestaan ..buitenkant zowat origineel op de 15 inch P wielen en verlaging na..van binnen ook geen kermis... maar wel een 16v turbo onder de kap... dat idee zeg maar... |
#14
|
|||
|
|||
Zolang het maar terug origineel te zetten is, is dat geen probleem.
Echter worden vaak de originele stukken verkocht en om dan als koper weer alles mooi te krijgen..... kan een lange en dure zoektocht worden... Om over een 5deurs te spreken, heb voor ie op mobile kwam met deze gesproken http://suchen.mobile.de/auto-insera...Features=EXPORT Super vriendelijk en eigenlijk een zeer uniek exemplaar Is maar heel kort gebouwd geweest en enkel in duitsland. Zowat de "familie" gti met veel comfort. En dit nog met de 1600. 2de eigenaar Was al eens deels gerestaureerd. En vond hem dan weer net iets te duur om hem helemaal netjes te krijgen. Maar heel leuke man Last edited by golf fahrer : 09-04-2014 at 19:57. |
#15
|
||||
|
||||
Dat kan inderdaad ook heel mooi zijn, maar dan met een wagen waarmee al het een en ander gebeurd is zeg maar. Als je er een vind waar, ik noem maar wat, al een golf 3 blok op z'n jan-boere-fluitje in is geknoopt, dan is zoeits met een 16 turbo onwijs gaaf, maar iets dat nog zo origineel is, dat moet je zo laten. Je vind ze gewoon niet (nauwelijks) meer en het heeft z'n charme zo'n DX. Ik zie het als een T1 of twee, dat is vaak ook niks meer zonder zijn originele luchtkoeler.
|
#16
|
|||
|
|||
Quote:
Verbaast me niks, is dus een vergelijkbare auto (geweest) als die van Pim waar nu een 1.8t in komt. |