|
|||
|
|||
Mooie Golf 2
Totaal mijn smaak, al hoeft het niet eens een VR6 te zijn.
Al is het een leuke bijzaak. http://link.marktplaats.nl/m792127257
|
|||
|
|||
wel mijn smaak, jammer van het interieur alleen. buitenkant is perfect.
|
|||
|
|||
Totaal perfect is ook niet goed toch!
Interieur doet mij ook niks! Maar de auto schreeuwt wel om andere wielen.
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is dit geen opgeboorde 2,8. Een maatje van me heeft deze namelijk opgebouwd. Het blok kwam uit een sharan. Toen (3 jaar geleden) 90k gelopen. De assen etc is inderdaad wel van een vento.
Lijkt mij dus een fabeltjes verhaal wat betreft de 3,0 Wel een tof ding!
|
|||
|
|||
Ben ik nou de enige die dit helemaal niks vind, die auto is echt niet oldschool. Wat een verminking dat golf 3 interieur....
|
|
|||
|
|||
En de biedingen op dit moment...
|
||||
|
||||
Quote:
Laat je auto maar eens zien en kijken of dat beter is 😉 Afzeiken is zo makkelijk, zeg dan gewoon niks.
|
||||
|
||||
Fake biedingen of iemand die pissig is.. Maar de auto is aan de buitenkant niet verkeerd
|
|
||||
|
||||
Uitgaande van de foto's is er zo te zien wel veel werk aan die auto gespendeerd, circa 3jaar geleden zag de auto er nog zo uit en was toen (carrosserie-technisch-gezien) niet erg netjes:
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 28-03-2014 at 22:15. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik geef mijn mening wie ben jij om daar over te oordelen ?? jou eigen reactie is totaal inhoudloos en voegt niks bij. Komt erop neer dat ik mijn mond maar moet houden als het jou niet uitkomt.. wat een arrogantie pfff Ik kom uit de tijd van "Oldschool" en dit is het niet met dat golf 3 interieur, heb vele golfjes gehad dus weet echt wel wat ik zeg. Is die auto soms van jou dat je zo op je pik bent getrapt ? Geen oldschool blijf erbij. Last edited by eminemin : 28-03-2014 at 23:39. |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij normaal om een mening te kunnen geven dat moet kunnen
Maar je kunt verwachten dat iemand erop zal reageren als het in hun ogen onterecht is. Waar ik mij mateloos aan kan storen is dat mensen een auto hier staan af te zeiken,omdat hij niet is gebouwd zoals de meeste het willen zien. Ik vindt ook een bepaalde stijl niet mooi,maar als de afwerking echt netjes is wie ben ik dan om deze persoon zijn auto volledig af te zeiken. Of het nou "old skool,, of niet is,het feit blijft dat er nog maar verrekte weinig type 2's in deze staat worden aangeboden. En nogmaals als je kritiek uit op iemand zijn voertuig kun je een ongezouten mening terug verwachten |
|
|||
|
|||
Als je niet tegen kritiek kan dan moet je je auto ook niet online zetten want dan kan iedereen zijn mening hierover geven, sterker zelfs nog iedereen heeft recht op een eigen mening.
Waar ik me aan irriteer is als mensen eigenlijk zeggen als je niet zegt wat ik leuk vind dan moet je je mond houden... Dat laat ik me door niemand zeggen Tja als je etiketten gaat plakken op je auto dat ie oldschool is dan verwacht ik ook dat ie zo is. Ja dan geef ik mijn mening... dit is het Volkswagen forum toch ? |
|
||||
|
||||
De afwerking is netjes aan die auto. Alle rotte plekken zijn aangepakt voordat die gespoten werd en het vr6 blok erin kwam. Het interieur/dashboard had ik persoonlijk ook niet gedaan maar is toch relatief snel te veranderen.
|
||||
|
||||
Vind het een mooie wagen,ben geen fan van de golf 3 dashboard maar rest is erg netjes.
|
|||
|
|||
Dit is nu een Golf1
|
|
||||
|
||||
leuke daily voor mij zijn. alleen van zulke schmidtjes zijn te breed voor een golf 1.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
zal wel verkocht zijn inmiddels!
|
||||
|
||||
De eigenaar dacht ook, als ze de mk2 niet oldskool vinden dan maar een mk1 proberen...
Scheelt weer een hoop discussies
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||