|
||||
|
||||
Weinig voor een swallowtail?
|
||||
|
||||
Nee op zich niet nee, maar wel een klote eind weg...
En die maffe Italiaanse details ben ik niet echt weg van. Heb liever een Hollander. Wel hele gave kleurencombo, lekker zeldzaam marathonmetallic met het van dijck interieur. En alle documentatie erbij, is zeker wel uniek. Voor heeft hij waarschijnlijk eens schade gehad. Frontje en de kap zijn van het nieuwe type, die eeuwige grill ontbreekt weeral en het luchtfilter is vervangen, de originele zal wel zijn gesneuveld. Het lijkt me sterk dat de complete motor is vervangen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verkoopt hem dus niet naar het buitenland, en dat is maar goed ook. Zou sonde zijn als er zo een Italiaans stukje golf-history verloren gaat. Zo denken wij ook over onze "Hollanders", die willen we ook hier houden. |
|
||||
|
||||
Daar heb je misschien wel gelijk in...
Maar om hier in België een mooie mk1 pre 1978 te vinden
|
||||
|
||||
Tja, even bij de oosterburen proberen dan maar...
|
|
||||
|
||||
Zit geen spaghetti op, nep-Italiaan.
|
|
|||
|
|||
misschien domme vraag maar hoe ziet nou een grill van eeen swallowtail eruit?
|
|
||||
|
||||
Grilhoeken zonder ringen, bilux koplampen met zwarte stalen ringen, middendeel grill heeft "dichte" zijkanten, daarnaast heb je nog een apart type motorkapslot waarmee je hem opent met een heveltje door de grill, geen sleepoog-gat in het front maar aan de rechter bumpersteun, vlakke slotplaat.
Dat was het wel zo'n beetje dacht ik Last edited by swallowtail1975 : 22-03-2014 at 05:18. |
|
||||
|
||||
Oeh, dapain heeft er een liggen...
|