|
|||
|
|||
Max0890
Hey allemaal!
Ik stel me ook maar even voor aangezien alleen maar kijken op een forum ook zo saai is Ik ben Max, 23 jaar oud en woon in Berkel - Enschot. Grootte autoliefhebber en hoeft van mij niet per se VAG te zijn maar hier ligt wel de grootste liefde Ik ben ooit begonnen met een standaard VW Polo 6n, maar deze werd al gauw niet meer standaard.. Nadat deze was voorzien van een 1.4 turbo blok heb ik er nog een Polo bijgekocht. Dit was een 9n 1.9SDI als daily. Uiteindelijk 2 jaar geleden maar alles weggedaan voor een Audi S3 8l en hier is inmiddels ook al het één en ander aan gedaan. Hier maar wat sfeer foto's: |
|
||||
|
||||
Hallo Max,
Welkom hier en je hebt een mooie Audi en nog eens een vraagje heb je nog foto s van je 6N ik ben erg benieuwd?? Veel plezier hier op het forum en van je mooie wagen |
|
||||
|
||||
Welkom! audi heb ik volgens mij wel eens een keer zien rijden
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
@ Wessel, ja dat zou goed kunnen! Al heb ik ook wel eens een andere zilvere S3 8l zien rijden in Udenhout.
Ik voetbal en fitness in Udenhout en ik moet er altijd tanken dus geregeld in de buurt @Nico, Ik heb nog behoorlijk veel foto's van de Polo Zal er hieronder een paar neerzetten. |
|
||||
|
||||
Dat is een strakke Polo mooi hoor bedankt voor de foto s
|
||||
|
||||
nou moet ik zeggen dat er zowieso veel s3's rond rijden hier in de buurt maar herkende hem aan die zwarte rs velgen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Ja mij viel ook al op dat er best wel veel rondrijden hier in de buurt. Normaal gesproken kom ik ze bijna nooit tegen haha
Maar ik ben idd wel de enige met de zwarte rs velgen dus dan heb je mij zeker gezien |