|
||||
|
||||
Golf 4 voorrem, onderdeelnummers gevraagd
Kwam er in me ritje achter dat me rechter voor rem continu bleef remmen.
Ding netjes gedemonteerd en kwam erachter dat de cilinder die in de tang zit gigantisch gecorrodeerd is en daarom niet meer terug wou schuiven. Nu zoek ik alleen even informatie of die remklauwen voor te reviseren is en of ik een nieuwe zuiger kan bestellen... Heeft iemand ETKA tot zijn beschikking die dat kan zien? (mooiste met plaatje bij het praatje (A)) Zag op de site van boelm al een revisiesetje maar deze bevat alleen de rubbers:http://boelm.nl/volkswagen/golf-4-b...-1j0698471.html Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, wou de wagen namelijk voor komende Midwintermeeting klaar hebben maar dit werkt me even vies tegen... Greetz! |
|
||||
|
||||
Bij staat hij niet apart vermeld,alleen een complete klauw
|
||||
|
||||
Wat voor blok ligt er in de auto?
|
|
|||
|
|||
Op de sloop staan ze bij bosjes, lijkt me t makkelilst daar ff klauwtje te halen voor weinâg... Als je ff oplet dat de stofhoes niet beschadigd is..
|
||||
|
||||
Krijg Delphi TRW ABS en BOSCH aangeboden.... euhm und jetz?
Op de klauw staat namelijk geen merk nog onderdeel nummer haha... Zit er ook een kwaliteitsverschil in de merken, van wat juist niet te nemen....? |
|
|||
|
|||
Ow. Gti's staan idd vast niet bij bosjes op de sloop.
Abs is volgens mij een beetje goedkoper merk als de anderen, Levert echter wel erg veel revisiesetjes voor auto's waar anders niks meer voor bestaat. Trw vind ik persoonlijk wel goed spul.