|
|||
|
|||
Golf 2 1.3 '92 draagarmen er af halen
Ben bezig met het subframe vervangen.
Het subframe is er eindelijk af. Nu moeten de de draagarmen eraf. Bouten aan de voorkant zijn los. Hoe moeten de achterste rubbers tussen het subframe eruit? |
|
||||
|
||||
Toevallig heb ik dit gister ook gedaan, als je door de rubbers heen kijk in het subframe, zie je kleine busjes zitten. Ik heb deze eruit geslagen, daarna kon ik de draagarmen er zo uit trekken.
|
|||
|
|||
Maakt het uit vanaf welke kant?
Van onder naar boven of van boven naar onder? Is het normaal dat de busjes stuk gaan? En makkelijk te bestellen? |
|
||||
|
||||
Nee, maakt niet uit, en ja bij mij vervormde ze ook. Als het goed is moeten die dingen overal wel te krijgen zijn. Automaterialen zaak, dealer.
|
|||
|
|||
De busjes in het rubber die het rubber in het subframe op de plek houdt waren helemaal verroest.
Moest ze helemaal kapot slaan. de ene kwam er schoon uit. De andere is verroest met het metaal in de rubber. Die rubber moet dus worden vervangen |
|
|||
|
|||
De busje waren alleen verkrijgbaar bij de rubbers.
Dus zelf maar busjes gemaakt. Lengte 50 mm Buiten diameter 17 mm binnen diameter 16 mm |
|
||||
|
||||
Ow, boelm heeft ze... Heb je alleen niks aan nu 😄