|
||||
|
||||
Golf GTI G60
|
|
||||
|
||||
Hele nette wagen zo op de foto's, uniek interieur trouwens!
|
|
||||
|
||||
Is een auto van een jongen die bij mij om de hoek woont. Ben een paar weken geleden gaan kijken naar de auto. Leuke frisse auto waar veel aan vervangen is.
|
|
||||
|
||||
Knijter dik interieur zeg, heel gaaf
|
|
||||
|
||||
netjes!
|
|
|||
|
|||
Is dat een origineel interieur dat daar insteekt?
Ziet er mij een heel frisse g60 uit |
|
|||
|
|||
hij zegt in de advertentie 3 eigenaren, kijk maar op de RDW site. maar rdw gaat maar terug tot ik geloof 1999, als je het kenteken op Autoweek.nl intypt, staat er 9 eigenaren en dat is vanaf import in 1996, van daarvoor weet je het niet
|
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit maar die kilometerstand zal wel niet meer kloppen.
|
|
||||
|
||||
Nondeju, wat een dik ding! Kilometerstand onlogisch of niet kan mij gestolen worden. Als een auto goed aangepakt is boeit de kilometerstand niet meer. Is puur een tellertje voor de APK.
|
|||
|
|||
Quote:
"Elektrische recaro stoelen herbekleed zeer mooi allebei werkend geen instapschade." Nette auto! Interieur is idd heel gaaf gedaan zo. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ieder zijn mening. Ik heb liever een eerlijke auto met 350.000 km op de teller dan eentje "die goed aangepakt" is met 145.000 km op de teller maar die er al 245.000 heeft gelopen. |
|
||||
|
||||
Aan de lijst te zien zijn er wel een hoop dingen aan gedaan. Ik verkocht mijn golf ook in niet al te beste staat. Jaar later word hij voor 3x zoveel verkocht. Die auto is gewoon in dat jaar grondig aangepakt. Kan hier ook het geval zijn.
|
|
||||
|
||||
Bij deze prijs moet het eigenlijk wel snor zitten. Hier komen alleen liefhebbers op af voor 6000+ die echt wel weten waar ze op moeten letten.
Maar het is altijd goed om van te voren gewaarschuwd te zijn op een eventuele slechte auto. Last edited by powah : 23-04-2014 at 10:14. |
|
|||
|
|||
Golfke mk2 G60
Gewoon gaan kijken, ipv gissen..
Knaken tellen, en gaan loeren. Mooie nette bolide. |