#1
|
||||
|
||||
Voor de weber 32/34dmtl eigenaren
Weet er iemand waar het vacuumslangetje moet komen wat van de ontsteking vandaan komt?
__________________
Caddy mk1 project |
#2
|
||||
|
||||
Deze zit toch altijd op de vacuüm slang van de bekrachtiger naar het inlaatspruitstuk ?
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
Edit. Style, je hebt helemaal gelijk! Zit erop
__________________
Caddy mk1 project Last edited by Bernhard : 23-02-2014 at 20:47. |
#4
|
||||
|
||||
Heeft iemand een schema van de weber 32/34dmtl? Ivm alle slangen e.d.
Hij loopt al wel! Maar wil wel alles zoals het hoort aansluiten
__________________
Caddy mk1 project |
#5
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde nog pas aan de hand gehad.
Kijk maar http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=123482 |
#6
|
||||
|
||||
Ok, de vacuum slang van de ontsteking gaat naar de slang van de rembekrachtiging. Verder heb ik dat groene potje, die slang gaat naar de carb via t-stukje.
Auto loopt super! Ik moet alleen nog een proefritje maken.. Ik heb alleen dat als je in 1 keer vol gas geeft hij lijkt uit te vallen, maar doet het niet! Wat zou dat kunnen zijn?
__________________
Caddy mk1 project |
#7
|
||||
|
||||
Alsof hij wil verzuipen lijkt het?
|
#8
|
||||
|
||||
Nu heb ik nog een vraag, hij loopt al stukken beter Maar kan het groene vacuüm potje weg? Of moet die aangesloten blijven?
Ik heb sommige mensen gezien met weber 32/34 die hem weggehaald hebben.
__________________
Caddy mk1 project |