|
||||
|
||||
golf 1.8
|
||||
|
||||
Jetcars
|
|
||||
|
||||
Dat dat bedrijf überhaupt nog bestaat..
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of mogen ze de handrem wel eens opspannen?
|
||||
|
||||
die handrem is speciaal vrouwelijke uitvoering a.j.b.w.i.b.
|
|||
|
|||
En zo te zien een vochtprobleem. De auto's hebben bij Jetcars ineens wel allemaal veel meer kilometers op de klok staan, sinds kilometertellerfraude wettelijk strafbaar is
|
|
||||
|
||||
Ondanks alle verhalen (de meeste vast wel waar). Als je een beetje feeling hebt met auto's en met gezond verstand kun je zelfs bij jetcars een auto kopen hoor. Als je maar weet wat je moet laten staan.
Ik ben er een aantal keer geweest om een goedkoop autotje voor vrienden of familie te kopen. Dus categorie auto voor 1 vakantie of moet het een paar maanden zonder onderhoud doen voor woon- werkverkeer. Sterker nog ik heb zelfs is een auto op de sloop gekocht voor mijn zwager (beginnend bestuurder) onder het mom voor 1 vakantie moet ie het doen. Fuck ding reed twee jaar rond zonder 1 euro onderhoud. Is vervolgens nog lopend naar de sloop gegaan en niet omdat ie kapot was maar omdat hij er hopeloos veel deuken in had gereden dat een normale doorverkoop niet meer mogelijk was.
|
||||
|
||||
Voor 540,- een redelijk strakke 10millionen en dan nog zeuren over de aanbieder.
|
||||
|
||||
ze hebben soms indd voor weinig centen best nog wel wat leuks staan.. al is het alleen al maar voor onderdelen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Idd hoop gezeik altijd over Jet Cars , beetje jammer.
Ik ken de eigenaar goed en al die goedkope auto's worden vaak daar ingeruild maar voor die prijzen moet je ook niet zeuren lijkt me. Hun richten zich veel meer over de andere prijsklasse auto's. En daar staan echt een hoop nette wagens tussen maar daar hoor je nooit iemand over
|
||||
|
||||
Haha, de hoofd locatie lijkt nog enigzins wat. Maar die tweede locatie is gewoon een kraakpand met een stuk grond welk helemaal vol geduwd staat met schade bakken.
Een bedrijf met een uitstraling van niks welke een schande is voor de auto branche als je het mij vraagt.
|
|||
|
|||
Irriteerd me altijd bij Jetcars dat je een meerprijs moet betalen voor de velgen etc... Dus wanneer je die velgen niet wilt, moet je zelf maar ervoor zorgen... En dat is niet alleen bij deze auto dat je er een meerprijs voor moet betalen.
|
|
|||
|
|||
Zie het probleem niet zo, 600 piek voor n 10 mio. uitvoering in deze staat (zo op de plaatjes dan) is niet gek lijkt me.
Denk dat je voor een setje knappe teardrops die eronder horen met banden ongeveer hetzelfde gaat betalen. En als je die gevonden hebt, dan hou je die wielen van 5 tientjes gewoon voor de winter, of de stalling, of de bingo, of.... |
|
||||
|
||||
De Golf stond niet op de Geyssendorferweg.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 04-03-2014 at 15:09. |