![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal ,
Mezelf even voorstellen , mijn naam is Marc woon in vl brabant . Ik heb mijn eerste volkswagen in bestelling en dacht ga toch even een volkswagenforum opzoeken . Het is een Sharan geworden 2.0 tdi highline dsg 177 Pk met nog de nodige opties op . de kleur zwart parreleffect met zwart leder . Nu ik weet het is niet moeders mooiste maar heb deze keuze gemaakt omdat ik ga voor het praktische aan deze wagen . ik zou hem wel een iets sportievere look willen geven vandaar dat ik voor de zwarte heb gekozen met donkere ruiten . Nu was ik op zoek gegaan naar shop om wat toebehoren te vinden en dat valt wel tegen wat betreft de sharan . voor de moment heb ik enkel de side bars gevonden van cobra maar deze zijn voorzien van opstapstukken , ik zou liever gewoon rechte hebben . Dus ik zou zeggen als er iemand suggesties heeft of shops weet waar ik wel wat kan vinden voor de sharan hoor ik het wel de levering is voorzien voor begin april . Groetejs Marc |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed.
Ze zijn er voldoende te vinden voor vorige model Sharan, moeten volgens mij wel passen. Check anders eens www.bestcarstyling.eu
|
|||
|
|||
![]() dat er veel gaat passen van het vorige model daar heb ik wel mijn twijfels over .
alvorens ik iets online zou bestellen moet ik daar wel zeker van zijn , het vorige model had trouwens gewone deuren en nu hebben ze schuifdeuren . ga eens kijken op die site die je mee doorgeeft , alvast bedankt voor je reactie |