|
||||
|
||||
hier wat fototjes van mn bussie(update)
De ramen zitten er al weer in , nu nog het interieur opbouwen en de a4 wielen eronder
[IMG]www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/120720052328211.jpg[/IMG] [IMG]www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/120720052327301.jpg[/IMG] Last edited by lowrider : 30-07-2005 at 19:21. Reason: fotos van mn bus (update) |
|
||||
|
||||
? waarom geeft ie de fotos niet weer ?
|
|
||||
|
||||
[IMG]www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/120720052328211.jpg[/IMG]
vaag!?
|
||||
|
||||
Gewoon ff hier uploaden anders
|
|
||||
|
||||
Keversite laat denk ik het doorlinken niet toe
|
|
||||
|
||||
heb ze hier maar even geplaatst, nu wil het wel denk ik.
Hier heb ik de bus gerold Last edited by lowrider : 21-07-2005 at 21:21. |
|
||||
|
||||
[IMG]www.volksforum.com/albums/files/1/8/0/3/P7210034.JPG[/IMG]
de originele uitlaarbocht was finaal krom en gescheurd dus daarom heb ik wat gestoeid met rvs en even dit eidstukje gemaakt, moet nog even recht gehangen worden aan weerskanten Last edited by lowrider : 21-07-2005 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Hier nog een fototje met de ramen erin
Last edited by lowrider : 21-07-2005 at 21:23. |
|
||||
|
||||
Die uitlaat staat wel netjes, leuk gemaakt... Wat staat er nog meer op 't programma?
|
||||
|
||||
er komen nog audi a4 stalen wielen onder (15 inch) met plattere banjes , de velgen heb ik lichtgrijs gespoten maar de banden maat die erom komt ben ik nog niet helemaal uit.Verder moet ik de cabine nog helemaal opbouwen , er komt een autometer toerenteller in en nog wat oliemetertjes.
Mja en verder staan er nog dubbele webers op mn lijstje maar dat kan nog wel als er apk opzit . Waarschijnlijk laat ik em nog wat zakken als de andere velgen eronder komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk bezig.. maar om je naam eer aan te doen zal hij idd omlaag moeten..
|
||||
|
||||
Is dat donkerblauw de originele kleur of heb je hem zelf zo gespoten?
groet, Vincent
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nog even het dakje wit rollen en een rijkspolitiester op je portieren.
Kan je bus zo door als sherrifbus. grtzz MArtin |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan begint ie wel op de mijne te lijken die foto's op normale grootte krijgen lukt me nog steeds niet... |
|
||||
|
||||
Je kan je foto's ook hier op het Volkforum uploaden en dan plaatsen..
|
||||
|
||||
de a4 wieltje zitten eronder
Vandaag de a4 wielen er maar eens onder gezet en nog wat andere prutsdingetjes gedaan...
Ik ben nu aan het informeren naar dropped spindles want hij moet nog wel wat verder omlaag. Achter heb ik nog een cm of 6/7 ruimte tussen de aandrijfas en chassis dus daar kan ik nog 1 tandje verder omlaag. Voor staan dedraagarmen nu horizontaal , als ik de rasterplaten verder verzet dan komen de fusee kogels zo raar scheef te staan wat niet ze erg best is. Last edited by lowrider : 30-07-2005 at 19:18. |