|
|||
|
|||
Golf_Freak
Hallo allemaal,
Ik ben Alex, 24 jaar oud en woonachtig in Middelburg. Ik ben vrij jong al aangestoken met het Volkswagen/Audi virus. Momenteel rijd ik in een rode Audi 80 uit 1993, maar de overstap naar een VW is zeer dichtbij. Dit omdat de audi nog al een slokje lust en ik toch ook graag iets nieuwers wil gaan rijden! De audi is verder helemaal origineel, ben de 2e eigenaar. De VW zal wel een topicje over komen kwa aanpassingen, omdat deze toch wel dik moet gaan worden! |
|
||||
|
||||
Welkom Alex!
Ik moet zeggen dat ik best nieuwsgierig ben naar foto's van je Audi 80. Je ziet ze niet heel veel meer, waarschijnlijk door sloopregelingen enz. terwijl het hele goede auto's zijn deze modellen. |
|
|||
|
|||
Hey Johan,
Zou je ff hier moeten kijken: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=282286831 Foto's krijg ik er nog niet fatsoenlijk op haha, Audi is tevens te koop! Quote:
|
|
|||
|
|||
Audi 80 ingeruild!
Even kleine update. Vandaag naar het brabantse land gereden om te gaan kijken naar een VW Polo uit 2013. Hiermee mooi overeengekomen en dus de auto ook gekocht! Aanstaande vrijdag mag ik deze gaan ophalen.
En omdat foto's meer zeggen dan woorden: Het is een 1.2 TSI met 90pk in de kleur Toffee Brown Metallic. |