|
|||
|
|||
nieuwe aanwinst
Heb afgelopen week een nieuw hobby project gekocht.
Dit procjet stond niet echt op de planning maar kon deze niet laten staan. hier wat foto's Zoals je ziet heb ik genoeg te doen. Weet nog niet precies wat ik er mee wil gaan doen. Dacht iets van een race/rally look iemand tips of iedeeen Last edited by lorenzo553 : 18-01-2014 at 17:19. |
|
|||
|
|||
Je kan idd alle kanten op.
Race/rally of oldskool. Doe gewoon wat jezelf mooi vind. Kijk naar andere auto's voor ideeen. Ik vind persoonlijk dat de wielen naar oldskool nijgen. Maar daar moet je niks op vastpinnen wielen zijn zo veranderd. Suc6 met je project en hou ons op de hoogte |
|
|||
|
|||
Quote:
Ga ik zeker doen. Ben al een beetje aan het rond kijken voor ideeen. Zat zelf ook te denk of het mogelijk is om elektrische ramen in te bouwen en centrale vergrendeling. weet niet of hier iemand ervaring mee heeft. |
|
|||
|
|||
Ik ken deze auto :-(
Last edited by vwfiel : 18-01-2014 at 18:28. |
|
||||
|
||||
Heeft deze golf niet pas geleden een tijdje op mp gestaan, zonder die stickers?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Quote:
weet ik niet heb hem zo gekocht |
|
||||
|
||||
Kon je die golf echt niet laten staan?
Ik vraag me af welke look dat de vorige eigenaar wilde bereiken. Succes met de vorderingen! |
|
|||
|
|||
Elec ramen en centrale vergrendeling kan.
Heb er zelf geen ervaring mee maar weet wel dat het kan. Is volgens mij ook een topic over dus ff zoeken |