|
|||
|
|||
Naafgat en spoorverbreders
Hoi,
Ik ga vrijdag nieuwe velgen halen voor me golf, het probleem is alleen het naafgat van de velgen is 56,5 of 56,6. De golf 2 heeft 57,1. De jongen waar ik ze van overneem zei dat universele spoorverbreders van 5 mm goed was om dit op te lossen. Ik had even gemeten, maar de rand die op je naafgat uitsteekt 1,3 cm uit. Mijn vraag is 5mm dan genoeg om het probleem van de verschillende naaf diameters op te lossen? Gr job |
|
||||
|
||||
Zo als je zelf al zegt gaat dit niet ,zou je ze moeten laten op boren of hoe je dat ook zegt.
Zijn er volgens mij genoeg hier die dat kunnen
|
|||
|
|||
naafgat uit laten draaien naar 57,1 en klaar...
|
|
|||
|
|||
Oke velgen zijn helemaal gepolijst gaat dit opnieuw moeten gebeuren als de naaf uitgedraait word? Waar zou ik dit kunnen laten doen en hoeveel zou het kosten
|
|
||||
|
||||
even bij Bertil brengen. velg naaf word aan binnenzijde aangepakt.. heeft niets met de voorzijde te maken.
Snap t idee van de verkoper wel, maar veilig is het niet. de hedendaagse velgen centreren op de naaf, met de oplossing van een 5mm spacer centreer je op de bouten.
|
|||
|
|||
bedankt richard heb zijn nummer als het goed is nog. zal hem even een bericht sturen maar ben helaas niet zo vaak in de buurt van enschede woon tegen belgie aan.
ik was inderdaad ook niet een hele grote fan van 5mm spacers om ze inderdaad op je bouten centreren. zullen grote krachten op je bouten komen lijkt mij. |
|
||||
|
||||
Het is maar 0,25mm verschil. Als je er zo'n lamellen schuurrolletje doorheen haalt met de schuifmaat erbij, is het prima naar 57,1 te brengen.
|
|
|||
|
|||
Ja het scheelt inderdaad niet veel. Heb al contact gehad met bertil ga er 1 februari langs om ze uit te draaien.
|