|
||||
|
||||
Tim's Doka, met 2.0 8v 2E
dus na een tijdje niet op dit forum te hebben gezeten is er veel gebeurd
waaronder dit, een auto erbij! een T3 doka uit 1985 het blok was kapot gelopen door zand en is dus mooi voor een 2E ombouw en gelijk maar aan de gang stof zand stof houten plaat uit de bak mooi blokje... helaas geen motordeksel meer en het zand wat er uit kwam :shock: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo, dat doet 'ie rap!
Leuk busje, dat oranje werk altijd. |
|
||||
|
||||
Is dat toevallig "Signal Orange" ?
|
|
||||
|
||||
Goede motorkeuze. Dit staat bij mij misschien ook nog op de planning, ff afkijken dus
|
||||
|
||||
Quote:
L20B brilliant orange, maar dat is mee rat-look orange nu xD |
|
||||
|
||||
Quote:
Op het bus-forum zijn er ook een paar man me bezig, kan je ool lekker afkijken :p |
|
||||
|
||||
dus het busje weer wat later lopen vandaag en het viel me op dat hij heel erg fel op het gas reageert en het duurt een tijdje voordat hij terug naar stationair gaat
zou het kunnen dat mijn LMM te te dicht op de gasklep zit? |
|
||||
|
||||
dat precies heb ik met mijn rocco nou ook, alleen staat daarvan de veer aan de carburateur gewoon te slap...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hebt er lekker de vaart in
|
|
||||
|
||||
ik heb kunnen achter halen wie de 1e eigenaar van mijn doka was. ik had ze een mailtje gestuurd, en antwoord gekregen
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nu aan de las! Wat voor een v-bak heb je nu gebruikt?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mooi project!!
|
||||
|
||||
uitlaatje klaaar!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hebt een leuke" bus" gekocht hij loopt lekker nu ik zou er een mooie camper van maken zelf