|
||||
|
||||
Complete zijkant Golf 2
Hallo allen,
Kan iemand mij vertellen of er complete zijkanten worden gemaakt voor de Golf mk2 ter restauratie? Ik kreeg deze vraag voor geschoteld maar kon zelf het antwoord niet vinden. Of is het dan toch een kwestie van zelf puzzelen met losse delen of een donor vinden? Even een plaatje voor de duidelijkheid. Bestaat er iets in die trant? |
|
||||
|
||||
Imitatie zijn ze er zowiezo maar denk dat classic parts ze ook wel heeft.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Aah top! Bedankt voor de snelle reacties! Klopt het dat het bij classic parts origineel is? Of is dit een domme vraag..?
|
|
||||
|
||||
Klopt, is origineel vw.
|
||||
|
||||
Wat een geld...
|
|||
|
|||
Volgens mij is een donor goedkoper
|
|
||||
|
||||
voor de helft kan jij het van mij kopen
wel uit kasco gehaald |
|
|||
|
|||
Classic parts mag dan wel orgineel zijn, maar die troep past voor geen kwartje. Spul is allemaal gedrukt in uit gesleten mallen. Doe mij maar gewoon gebruikt van een donor auto.
|
||||
|
||||
Quote:
En nog goedkoper ook.
|
||||
|
||||
Bij classic parts heb je ook het verschil tussen:
Original Teil Original Neufertigung Classic+ Teil Dit is een Original Teil. En de voorschermen van een Golf 1 die uit opgelapte mallen gemaakt zijn zijn Original Neufertigung. Daar zit naar mijn mening het verschil in. Heb namelijk nog een voorfront van Classic parts hier en dit was een Original Teil. En deze past als geen ander. En Classic+ Teil is gewoon imitatie als ik het goed heb. |
|
||||
|
||||
Een latertje, bedankt voor jullie reacties/meningen. Is er eigenlijk ook een site met complete imitatie schermen?
|
|
||||
|
||||
Ter aanvulling: het complete zijdeel rechts is niet meer leverbaar, dus hard op zoek naar een andere leverancier. Weet iemand dat? andere leverancier die origineel de complete zijkant levert. (of zeer knap imitatie)
|
||||
|
||||
Dankje Tim, iets in deze richting http://www.typ-17.de/product_info.p...--original.html maar dan inderdaad de rechterkant met tankgat.
|
|
|||
|
|||
Mschn wat laat van reactie!
Ik heb gewoon een donor gezocht en mij zijlant eruit geslepen! |