|
|||
|
|||
Luchtfilter R32
Ik ben opzoek naar een goede luchtfilter voor de R32 ombouw.
Ik kan uiteraard de originele filter gebruiken. Maar een mooi carbon filter is natuurlijk altijd mooier. Alleen zijn er een hoop modellen te krijgen. Maar zijn er hier al mensen met ervaring voor de volgende optie's mooie van Forge Of BMC Modshack Of iemand een ander idee? |
|
||||
|
||||
Wat dacht je van origineel?
|
|||
|
|||
Ik gebruik de CDA. Universele versie in 100mm.
Mijn hella dubbellens koplampen heb ik aangepast zodat de inlaatbuis ipv de binnenste lens geplaatst wordt. |
|
|||
|
|||
origineel is zeker een optie,
Wil eigenlijk alleen de catch tank van forge gebruiken, en dan moet waarschijnlijk het originele filter verwijderd worden. maar ga eens even kijken, heb al reactie gekregen van Autopro Sport, leverancier van BMC, maar dat is toch een stuk goedkoper dan de set van forge. niet dat geld het probleem is, maar waarom 120 euro meer uitgeven als die van BMC net zo goed is natuurlijk |
|
|||
|
|||
Ik had zelf een CAI van K&N. Ik heb geen nadelen ervaren dat ie los in de warme ruimt hing, maar in het vervolg zou ik het anders aanpakken. Gewoon origineel luchtfilterhuis plaatsen met een ander inlegfilter erin of ombouwen naar ingebouwd CAI. Dan wel de vloeistoffen en accu meteen naar achteren plaatsen (maar dat zou ik alleen doen bij een Golf2). Origineel blijft netjes eruit zien. |
|
||||
|
||||
V6 freak
Hoe jij het bij jou zit had ik het ook,wel op een andere motor maar dat maakt denk weinig uit. Maar merkte regelmatig dat hij flink in kakte doordat hij toch veel warme lucht in ademde. Nu rij ik met een cda rond wat naar mijn idee 10x beter rijdt en veel constanter qua vermogens afgift,hij zit ook aangesloten op de orginele aansluiting op het zij scherm.
|
||||
|
||||
Ik heb goede ervaringen met BMC in racemotors (R1, GSX-R etc.)
Voor de auto's zal het ook geen verkeerd spul zijn Laatste keer dat ik bij een Yoshimura performance center was werden daar BMC filters standaard gebruikt voor hun Suzuki's
|
|||
|
|||
Ik ben uiteindelijk maar gegaan voor een BMC CDA.
Mooi kwaliteit voor weinig geld |