|
||||
|
||||
Bouten draagarm muurvast tips???
Ik ben bezig nieuwe draagarmen plus rubbers te monteren ik heb alleen een klein probleem de twee bouten zowel links of rechts zitten muurvast. Ik kan er geen enkele beweging inkrijgen. Met de luchtsleutel of dop met een verlengstuk de bouten geven geen krimp heeft er iemand tips.
|
|
||||
|
||||
al in de wd40 gehad?
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 28-12-2013 at 19:59. |
|
|||
|
|||
Vandaag ook mijn draagarmen gewisseld en heb de bouten gericht warm gestookt en met een dop met lange sleutel van 1mtr langzaam los gedraaid
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja twee dagen lang regelmatig ingespoten. |
|
||||
|
||||
ok dan even goed stoken, en eventueel even laten schrikken..
|
||||
|
||||
klap op de kop geven wil ook weleens helpen. en wat lesley zegt met een lange arm langzaam draaien.
|
||||
|
||||
Helpt ook wel eens om de bout eerst een klein stukje vaster te draaien, klinkt raar maar het heeft mij wel eens goede resultaten gegeven.
|
||||
|
||||
Heb helaas een groter probleem subframe is verrot.
|
|
||||
|
||||
Zijn vaker verrot hoor.
Kan je zo een andere onder zetten. Of lassen evt.. |
|
||||
|
||||
Weet ik. Alleen lassen zal niet gaan hij is niet gescheurd hij is doorgerot op ophangpunt van de draagarm. Maar waarschijnlijk heb ik al een andere
|
|
|||
|
|||
komt inderdaad vaker voor.. mocht je er nog eentje zoeken, heb er ook nog eentje liggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er al eentje gevonden bij mij in de buurt. Bedankt voor je aanbod |
|
||||
|
||||
En we rijden weer. Alles zat wel heel erg vast, maar uiteindelijk hebben ze alles losgekregen zonder dat er iets afbrak.
Wat stuurt de auto weer erg strak met PU rubbers van Claus von Essen |