|
|||
|
|||
G60 remmen met ATS cup velgen
Beste mensen,
Zou graag ATS cup velgen willen aanschaffen voor mijn golf. Hier zitten G60 remmen op, nu krijg ik meerdere tegen strijdige berichten waarbij de een zegt dat alles vanaf 15 inch altijd past, de ander meld dan vervolgens dat dat niet zo is. Wie heeft de wijsheid in pacht? Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
Vanaf 15 inch past altijd, is standaard velg maat op G60.
|
|
||||
|
||||
Past zeker weten NIET. Het probleem is niet de inch maar de bolling van de binnenkant spaak raakt de remzadel.
Met spacers kan het wel maar je komt al snel in de belachelijke diktes.
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 08-01-2014 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Past gewoon hoor, hier Frans z'n oude G60 met ATS Cup 15x7" erop.
Ik weet niet of er spacers opzaten maar dat zal max. 5mm geweest zijn.
|
||||
|
||||
Zonder spacers gaat het niet passen, paar weken terug heb ik dit nog ondervonden.
|
|
|||
|
|||
Zijn deze er niet met verschillende et waardes?
15x7" met Et 20 en et 28 al ik mij niet vergis?
|
||||
|
||||
ATS cup en 280mm G60 passen niet. Maar er zijn ook imitatie cup velgen geweest! Ik heb geen idee of dit wel gaat passen.
|
|||
|
|||
Iedereen dank voor de reacties!
Voordat ik ze koop pas ik eerst even dan. |
|
||||
|
||||
Mijn ervaring is ook dat deze ATS Cup 15" niet passen op een auto met G60 voorremmen. En inderdaad heb je ook imitatie's, zoals de velgen van MIM en Aluline die er erg veel op lijken.