#1
|
|||
|
|||
Golf R-RS
Eindelijk heb ik een rode kleppendeksel kunnen scoren....
Last edited by René : 17-05-2014 at 09:13. Reason: Fotootje groter gemaakt |
#2
|
||||
|
||||
Mooi kleppendeksel Roy..maarre...heb je nog meer info`s/foto`s van die dikke R van je?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#3
|
|||
|
|||
Hey Rene alles goed?
Ja maar daar moet ik ff rustig voor gaan zitten, beetje druk met project kleppendeksel....;-) |
#4
|
||||
|
||||
Holy moly, dat schuift zo'n 5-traps dwarsfluit in een Golf en dan post ie een plaatje van z'n nieuwe klepdeksel! Wtf? Foto's!!!
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#5
|
|||
|
|||
lol teaserrrrr...
|
#6
|
||||
|
||||
Ey Roy...hier alles goed. Ben jij nog een beetje te vinden @ trackdays? Of staat het op een laag pitje? MK2 ABF heb je ook nog steeds?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#7
|
|||
|
|||
Gloeiende gloeiende dit is gewoon pesten.... kom op met die foto's!
|
#8
|
|||
|
|||
Ja ga nog wel eens, volgende maand weer naar de Ring, heb de golf 2 ook nog ja maar ik hoop dan met de R te gaan.
Verder gewoon lekker druk en vrij weinig tijd voor trackdays. Zal dit weekend iets meer foto's posten van de Rrs |
#9
|
|||
|
|||
Word weer geweldig Roy!
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahahaaa 5-traps dwarsfluit |
#11
|
|||
|
|||
Zo weer een beetje opgeschoten, volgende week motorkabelboom er in en dan einde van de week starten, hoop ik... Last edited by René : 18-05-2014 at 11:17. Reason: Fotootje groter gemaakt |
#12
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit
Wat voor bak zit hierachter geknoopt? en 2 of 4wd? Turbo setup?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#13
|
|||
|
|||
Het is een golf R, dus 4X4, 6 traps DSG met verzwaarde koppeling.
Turbo voor nu nog origineel wel ander uit en inlaatsysteem en grotere verstuivers. Wil eerst alles probleemloos hebben draaien en ga dan voor een custom set-up. Met goede brandstof en software doet hij nu al 440pk en 600nm |
#14
|
||||
|
||||
Kort samengevat
|
#15
|
||||
|
||||
moahh dat zal wel vlammen als ie af is... visitekaartje of klantenwerk?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#16
|
||||
|
||||
Het verbaast mij een beetje dat je er toch zo snel 1 gevonden hebt, en dan wel in positieve zin. Ik weet dat er meer mensen naar opzoek zijn en zonder resultaat.
Ik heb er destijds lang naar moeten zoeken. Dit zat hem voornamelijk in het feit dat er geen motoren etc uit testauto's zijn gekomen omdat deze weer terug naar de fabriek moesten en daar vernietigd werden. Dan blijft er maar 2 opties over. Uit een schade-auto of alles los kopen, en ik heb het idee dat je alles compleet heb kunnen vinden, erg netjes Ik ben alleen benieuwd hoe de bak zich zal houden, want dit is toch wel de beperkende factor. HGP blijft onder de 550Nm en is dan al met een sterkere koppeling enz. Ik heb lang getwijfeld tussen de Sequentiële versnellingsbak of de DSG, maar het is de eerste geworden voor de zekerheid en gewichtsbesparing. Leuk om te zien dat jij voor de DSG heb gekozen, want ik ben erg benieuwd hij zich zal houden Last edited by DutchBuild : 17-05-2014 at 23:38. |
#17
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe RS motor 0km gekocht en de rest allemaal of via ebay of nieuw besteld, ben er wel achter dat een complete motor voordeliger was geweest, maar je komt er bijna niet aan, of met 50.000+km op de klok, dus daarom heb ik voor deze optie gekozen.
Waarschijnlijk staat er deze week een compleet te koop voor leuk geld....maar dit weet je nooit natuurlijk, heb nu wel een 0km motor en ben daar wel blij mee. Wat betreft de bak weet ik het ook nog niet 550/575nm zou mooi zijn voor nu, maar ik heb zo mijn twijfels over de koppeling die ik erin heb gezet, afwachten dus. Het liefste was ik voor de RS dsg7 gegaan maar ook deze zijn bijna niet te vinden en dan nog maar te zwijgen over de euries... Als ik later besluit,en dat doe ik, om voor meer vermogen te gaan dan moet er gewoon een RS bak achter ik wil het wel graag zo origineel mogelijk houden omdat alles in een 2012 golf R ligt met 19.000km op de klok :-) Anders word het weer een auto die "te" beperkt is, wil hem eigenlijk min of meer als daily driver houden, snoepritjes en beetje woon/werk, anders staat hij voor 99% binnen en dat vind ik ook jammer. Eerst maar eens laten pruttelen.. |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je de juiste keuzes hebt gemaakt De RS-bak zou sterker moeten zijn, maar deze slipt ook al door bij 600Nm en dan is de software ook al aangepast van deze bak. Mocht ie stuk gaan is er idd niks 2e hands te vinden en een nieuwe kost 6K. Ik vind het een hele mooie ombouw zoals je het nu doet. Losse delen zijn gewoon heel erg duur, maar ik denk dat je niet snel een kompleet pakket zou hebben gevonden tenzij hij uit een schade-auto komt waarvan je nooit weet wat je er aan hebt. Alles is nu nieuw en ik zie dit als een meerwaarde voor de auto, al vind ik een originele R20 ook al heel erg mooi. Ik ben alleen nog wel benieuwd hoe de RDW dit gaat vinden, want ik moet daar ook nog heen met mijn Leon en met een auto van een klant die ook van na 99 is. Dit wordt waarschijnlijk een ritje Lelystad omdat deze niet meer als lichte motorwijziging worden gekeurd, maar eenmaal daar zal het echt wel meevallen omdat je echt alles origineel heb ingebouwd. Gr, Wilco |
#19
|
|||
|
|||
Gewoon super dik!!! Zo 5 cilinder loopt echt super!!
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#20
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het keuren meevalt idd, de 2.5na is hier toch ook geleverd?
Heb ze wel eens te koop zien staan hier, ingevoerd dan wel maar het is te doen denk ik... |