|
|||
|
|||
welke versnellingbakken passen 1 op 1 op golf 3 vr6 aaa 1992 ?
hallo ik ben jeffry rij vanaf mijn 21ste al vr6 en nu vraag ik mij af welke versnellingsbakken er 1 op 1 op een vr6 past ?
en ben ook wel benieuwd of een drw bak van een golf 4 tdi 1 op 1 past ? waarom wil ik dat weten ? omdat mijn 2 de ccm bak kapot is gegaan alvast bedankt !! |
|
||||
|
||||
VR6 heeft ander boutpatroon als de rest
|
|
|||
|
|||
Quote:
dus moet ik de overbrengen allemaal over zetten lijkt mij |
|
||||
|
||||
Nee 4 cilinder bak past niet op een 6 cilinder of omgekeerd..Sommige bak huizen zijn wel om te bouwen, maar wat heb je eraan ? Helemaal niks! Of je moet al turbo rijden.
Een corri AGK vr6 bak heeft de eerste 3 versnellingen korter, en dat maakt wel wat verschil, voor de rest niks. |
|
|||
|
|||
dan ga ik maar is opzoek naar een corri bak kijken of hij het wel volhoud
Dank u !! |
|
||||
|
||||
Wat doe je met die bakken Al 2 kapot gereden
|
|||
|
|||
denk dat ze weinig kunnen hebben.
heb nu 2 keer een gat in mijn bak zitten en das behoorlijk vervellend en nu wil ik toch een sterk versnellingsbak hebben vandaar dat ik het hier toch maar even ging vragen |
|
||||
|
||||
CHN bak van een Corrado, zelfde overbrengingsverhoudingen als een Golf, maar bouten ipv klinken in het differentieel, standaard. Aka performance bak. Zit standaard ook duurdere olie in.
|
|
|||
|
|||
waar kan ik zo bak vinden ?
kan vanavond 1 van een passat kopen hoord dat de 5de versnellingen langer is klopt dat ? |
|
||||
|
||||
Die Passat bak kan een kortere eind overbrenging hebben, en een iets langere 5e.
Bakken zijn sterk zat, vaak worden de bakken mishandeld. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
V5 past ook gewoon. Bouten in diff zetten en satelliet assen van een tdi er in.
|
||||
|
||||
Wanneer je al 2x een bak naar de kloten hebt geholpen kun je je afvragen of dit m aan de bak licht, aan het eventuele extra vermogen of aan jezelf...
|
|
||||
|
||||
't zal niet aan de bak liggen, ook niet aan het vermogen
|
|
||||
|
||||
V5 bak kan ook, maar zou die niet achter een VR hangen..Is veel te kort! 220km/h in de 5 bij max toerental..Dus ook niet 'rustig' cruisen op de snelweg..Om laten bouwen kan idd ook, maar kost ook het nodige geld..
VR6 bak is normaal ook goed te doen, maar de meeste motoren / bakken zijn al verkracht, en als je die dan net in je handen hebt is het misschien pech hebben dat hij de geest heeft gegeven. |
|
|||
|
|||
Dat is idd vaak het geval .
De verkrachting van een bak. Je zou dan voor je een andere bak monteerd eers een moeten denken aan een revisie. En idd ook de klinken eruit en bouten erin. |
|
||||
|
||||
Bak revisie kost ook al vaak 500 euro, en dan haken 9 van de 10 al meteen af..
|
|
||||
|
||||
heb ook nog wel 1 ligge ,,
schakeld prima .