|
|||
|
|||
kr vraagjes
Ik zoek wat info ivm een 1800 kr in te bouwen in mijn 1800 dx cabrio'ke , ik weet dat er heel wat topics over bestaan maar ik vind niet concreet terug waar ik naar opzoek ben .
Tzit namelijk zo , mijn cabbie heeft nog het oude type kast en voor kr vind ik tot nu toe alleen nog maar nieuwe type kabelaansluiting . Kan dat allemaal omgesoldeerd worden of moet er echt daadwerkelijk een nieuw type kast ingestoken worden ? Ik heb begrepen dat als in u kast ne dx past dat een KR met de ophangpunte vd dx zo derin kan gehangen worde en u 020 boite kan er zo tegen geschroefd worden ? Klopt dat zo of zie ik iets over het hoofd ? Gr |
|
||||
|
||||
de meeste auto's die fabriek-af met een KR uitgerust zijn, zijn van voor 1989. oud type zekeringkast dus. een 020 bak past altijd op een KR
|
|||
|
|||
Ja ik heb ne motor gevonden van 91 uit ne corrado . Ma de kabelboom heeft er niet meer alleen de computer nog . Dus als ik een oud type boom vind is het gewoon aansluiten op het blok en de computer , de dx kabels uit de kast trekken en de kr kabels in de kast aansluiten en klaar is kees ?
|
|
||||
|
||||
Ja, dan ben je een heel eind
|