#1
|
|||
|
|||
Boostpin TD(GTD)
Beste Golf-genoten
Heb inmiddels een vraagje over de boostpin. Toen ik em eruit haalde zat die op de meest schuine kant erin. Ik dacht dat ik deze op de mindere schuine kant erin moest steken.. Had dat ook even gedaan, wat merk ik? Dat de Golf veel beter van onderen trekt maar aangezien de overboost ventiel goed werkt verlies ik mijn turbodruk op de 4000 toeren.. En ook veel zwarte rook produceert. Hoe kan dat? |
#2
|
||||
|
||||
Lees dit artikel eens:
http://www.dieselbookmarks.com/bombers/VEPump.pdf Staat heel duidelijk en precies in uitgelegd hoe je pomp werkt. Vanaf pagina 33 van de PDF staat uitleg over uitbreidingen op de pomp in het geval van Turbo Diesels.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R Last edited by Marco : 20-12-2013 at 12:53. |
#3
|
|||
|
|||
Bedankt voor die link
Vind het vreemd aangezien er overal vermeld wordt dat je de pin op de meeste schuine kant moet plaatsen, maar bij mij heeft het een omgekeerde effect, bij de meest schuine kant trekt die niet ''wauw'' bij de minst schuine kant wel. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien je pomp zelf bijstellen d.m.v. het schroefje aan de rechter zijkant?
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
Jep dat was het inderdaad, heb dat schroefje een tikje aangedraaid, en je merkt het verschil echt goed Bedankt !
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
karton erin, plamuren en spuiten maar |