|
|||
|
|||
Razor0
Zal me hierbij even voorstellen, ben al een tijd actief op het vwforum. Bij deze ook hier!
Ik ben David Meijers inmiddels 20 jaar en woon in Amersfoort. Ik rij nu anderhalf jaar een Golf 3 gti 2.0 8v. Met inmiddels 218.xxx op de teller! Hierbij wat foto's van wat er ongeveer in de loop van tijd mee gebeurt is. Bij aankoop: Voor een half jaar geleden stond ie er zo bij: Ben inmiddels weer erg druk met de auto en zal in de volgende post meteen even wat updates plaatsen. Er liggen inmiddels een aantal onderdelen te wachten om gemonteerd te worden. |
|
|||
|
|||
Hierbij de stand van zaken met de auto voor nu.
Wat zijn de updates: -17 inch touaregs, moeten er nog onder liggen wel klaar. -weitec schroefst ligt klaar -originele koplampen gekocht en zwart gemaakt van binnen. -Golf 6 gti stuur -Hemel /stijlen etc zwart gemaakt. De planning is volgend weekend of weekend erop de wielen en schroefst te monteren zit nog te wachten op de adapters. Hier fotos van de onderdelen! |
|
||||
|
||||
strakke gti, en stuurtje vind ik ook mooi.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels lange tijd later, een mk4 gehad een audi s3 en nu weer terug bij de mk3,heb deze vorig jaar standaard gekocht en zijn inmiddels hier.
|
|
||||
|
||||
Blijft mooi strak zwart op mk3 !
|
|
||||
|
||||
Erg mooie mk3
|
|||
|
|||
Leuk speelgoed heb je!
|
|
||||
|
||||
Holy shit dat is een een strakke mk3
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
<3
Drips away in jealousy. Damn wat een strakke MKIII |
|
|||
|
|||
Thanks mensen! Heb weer paar mooie updates liggen voor volgend seizoen
|