|
|||
|
|||
handrem werkt niet word er knetter van
he hallo
nieuw probleem wilde hem apk laten keuren,maar rechterkant handrem werkt niet alles los gehad,ganbaar gemaakt de kabel gespannen met wat extra opvul moeren maar pakt maar een beetje kabel gaat echt niet strakker krijg de handrem bijna niet omhoog zo strak staat de kabel voering is nog prima ikzelf denk dat het spietje niet genoeg naar onder zakt maar als ik hem dan weer los maak,zie ik dat deze toch iets gezakt is iemand enig idee wat dit kan zijn ben ongeveer 5 uur er mee bezig geweest maar nog geen resultaat |
|
|||
|
|||
heb hier nog een vraag over
heb een hoop gelezen moet die gaffel helemaal recht zijn bij mij lijkt hij op een s vorm overdreven gezecht en moet er in die spie tandjes zitten die de handrem stelt zeg maar bij mij is deze gewoon glad ik weet niet of dit allemaal zo hoort ik hoor het graag bedankt alvast |
|
|||
|
|||
handremhevel op voering beweegt goed?
|
|
|||
|
|||
eerst niet nu wel
heb hem gangbaar gemaakt maar ik vind door die veer die erover heen loopt gaat de hevel zwaar,dat veertje wat hem naar onder moet trekken is ook niet zo sterk zal ik eens nieuwe remvoeringen proberen |
|
|||
|
|||
Je moet hem handmatig opstellen met het kegje aan het veertje. Steeds wat meer opspannen tot de trommel er met moeite opgaat.
Er zit een roest rand op die bij volledige montage van de trommel vrij loopt van de voering. Dan is je probleem opgelost. Ik kom dit vaak tegen met apk
|
|||
|
|||
hartelijk dank voor je hulp
ik zal dit proberen bedankt |
|
|||
|
|||
opgelost
nieuwe voering er op gezet palletje van de handrem gangbaar gemaakt en hij doet het prima iedereen bedankt voor de hulp |