|
|||
|
|||
Mijn 1800 met wat werk
hallo,
ik Ben Esli.. heb laatst een golfje 3 gekocht, maar zit wat werk aan om hem mooi te krijgen maar dat hou je toch bij een 2e hands. Ik heb onder aan het linker voorpaneel een gaatje zitten van de roest. ik wil er nog een schroefset onder maar alles komt met de tijd, het gat heeft prioriteit. ik zat te denken aan een paneel in willekeurige kleur kopen en deze vervolges behangen met stickers ofzo, gewoon lekker low budget. Als iemand nou zegt: ik heb een paneel in jouw kleur die ik kan missen.. zou het fijn zijn. iemand nog tips ofzo voor het spoilertje? hij is een beetje erg verschoten.. vriend van me had me al getipt satijn zwart over te spuiten, maar dat wil ik alleen doen als de spoiler er makkelijk op en af kan, dit weet ik zo niet zeker. als iemand tip/tricks heeft, of gewoon een mening over hoe of wat... laat maar van je horen sta overal voor open Last edited by esli1993 : 02-10-2012 at 17:25. Reason: foto's werken niet |
|
|||
|
|||
het betreffende gaatje
|
|
|||
|
|||
de auto op handelaarsplaten, komen nog andere velgen onder.. bbs wel te verstaan
|
|
|||
|
|||
Dit zijn de bbs die eronder komen
|
|
|||
|
|||
Leuk golfje!
De kunstof zwarte delen kan je met de verffohn weer netjes krijgen. |
|
|||
|
|||
Quote:
dank u voor de tip... bumperzwart werkt ook volgens een kennis van de familie, die heeft meerdere mk3's opgeknapt... maar uw tip word overwogen |
|
|||
|
|||
Wellicht staat er ergens op de sloop of op marktplaats een auto in dezelfde kleur waarvan het spatbord in betere conditie is. Het rotten komt door dat de troep zich ophoopt en men dit niet verwijderd.
|
|||
|
|||
Quote:
ja maar dan heb je altijd klein beetje kleurverschil :P.. vind persoonlijk stickerbomb wel vet... zag dat jij mooie tdi uitlaat met opzetstukkies had?? iedere tdi demper kan gewoon op de uitlaat geknald worde?? ik weet hoe het roesten ontstaat en ik ga dit zeker niet laten gebeuren aan de andere kant.. dank u voor uw raad |
|
||||
|
||||
Ga naar de sloop, koop voor een prikkie een schermpje en plak daar je stickers op...
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat was ik idd van plan maar wil ff meningen horen, de kleur zie ik nie vaak op meets, ben wel van plan als ik em beetje opgeknapt heb naar meetings te gaan |
|
||||
|
||||
schermpie scoren en gaan, is gewoon een los paneel
|
|||
|
|||
Op mijn vorige golf 3 had ik inderdaad een tdi demper met chrome opzetstukken.
|
|||
|
|||
Quote:
aha ik neem aan een nieuwe tdi demper gekocht toen??.. kan gratis een gebruikte krijgen maar dat lijkt me niet wat
|
||||
|
||||
Als hij dicht is, is hij dicht. Met een uitlaat kan niet veel mis zijn. En waarom niet gewoon dit scherm bestickeren? Over dat gaatje plak je zo heen toch?
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat kan maar ik heb dus nog nie genoeg stickers daarom wou ik dus een ander scherm... dan heb ik mooi de tijd om het goed te behangen. dus je kan een gebruikte dieseluitlaat wel gewoon op benzine auto knooin?? ik dacht van niet ivm roet enzo
|
||||
|
||||
Je kan ook een voorgedrukt vel stickers kopen... tik maar eens stickerbomb in op ebay...
|
|||
|
|||
Quote:
kijk die dingen leer je niet op school... dank u!
|
|||
|
|||
zo op de bbs... mooi gepoetst alleen het spoilertje nog ff bijwerke.. en omlaag gooie
|
|||
|
|||
iemand een idee voor de spoiler??
|
||||
|
||||
In de lijnolie zetten, wordt ie weer zwart!