|
||||
|
||||
Golf 4 niet meer open te krijgen
Ik zit met hetvolgende.
Mijn golf 4 staat al een dikke maand tekoop. Alle sloten zijn weg gewerkt dus ging open met centrale vergrendeling. Nu is de batterij plat en geraak ik niet in de wagen. Heb al met luchtkussentjes de deur wat open gekregen en met kabeltje aan de klink getrokken maar hij gaat niet open. Iemand nog suggesties buiten een ruit laten sneuvelen? |
|
||||
|
||||
Auto wat omhoog krikken, hulp accu nemen, de + kun je op de startmotor nemen ( Dikke kabel ), massa op motor / bak en je krijgt het open.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Deze man heeft ook overal een oplossing voor |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo toch nog tegenslag.
Op mijn golf 4 (van 1998) zit een aftermarket setje van votex op voor centrale vergrendeling. Nu als de batterij 100% leeg is geweest en er dan terug stroom op gezet word reset het bakje van de centrale vergrendeling zich. omdat het geheugen zonder stroom heeft gezeten. Ik heb wel de motorkap kunnen openen langs onder door aan de kabel te trekken. Dan stroom op de batterij gezet en ging het nog steeds niet. Dan nog eens met luchtkussentjes de deur op een kiertje gezet en met een stokje op de knop voor vergrendeling vanbinnen in het interieur gedrukt en geeft ook geen reactie. Ik vrees dat ik een ruitje zal moeten intikken |
|
||||
|
||||
Je doet het niet goed vriend! Als je een + op de startmotor zet, en zorgt voor een goede massa, dan krijg je gegarandeerd de deur open, binnen 2 minuten om precies te zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verklaar u nader ?
|
||||
|
||||
Verklaar u nader??, moeilijker wordt het niet denk ik.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Maar hij heeft toch al de motorkap los gekregen, en spanning op de accu gezet?
Dan heeft het weinig nut om ook nog spanning op de starter te zetten
|
||||
|
||||
Idd, rechtstreeks spanning op de batterij gezet dus beter kan je niet hebben denk ik.
Het zit hem in het feit dat het een aftermarket setje van votex is. Doordat de batterij volledig leeg was is het geheugen van de centrale vergrendeling gereset en herkent hij geen een van de beide afstandsbedieningen nog. |
|
||||
|
||||
Langs de ruit met een dun stalen staafje lospielen al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Zou gewoon het kapje van de blindplaat waar normaal het slotcilinder zit er proberen af te wippen en dan gewoon een gat in de blindplaat te boren. Met een schroevendraaier heb je hem dan zo open.
|
||||
|
||||
Ik ben naar de sloop gereden, rechter voorruit gekocht.
Thuis tape op de ruit geplakt dat het glas niet zlle kanten opvliegt en met de hamer een stevige tik gegeven. Auto was open... 😄 |